haamu joka pysyy vaan haamuna.

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Eli tilanne on tämä. Kuukautisten piti alkaa viime sunnuntaina tai maanantaina, ja jotain pientä tuhrua silloin tulikin. se kuitenkin loppui, joten tein tiistaina acon 10 -testin, joka näytti erittäin hailakasti hailakkaa haamua. Tänään tein toisen testin, ja edelleen näkyy vain hyvin hyvin hailea haamuviiva, joka ei oikein minua vakuuta raskaudesta. Kuukautisia ei kuitenkaan kuulu, vaikka ne ovat minulla aina olleet selvät ja säännölliset.

Mulla ei ole ennestään tuosta aconista mitään kokemusta, mutta esikoisen kohdalla tässä vaiheessa sain jollain apteekin testillä jo selvän plussan.

Miksi viiva ei ole yhtään vahvempi? Uskaltaako tässä nyt uskoa ja toivoa, vai... Mistä moinen voi johtua?

Kommentit (6)

Vierailija

No hainpas minäkin tuon pregnant stickin (vai mikä se nyt oli) eikä siinä näkynyt yhtikäs mitään lauantaina. Tänään kp 36/26-28 testasin sitten taas aconilla kun ei menkkojakaan kuulu, ja viiva on edelleen haalea, mutta jo hiukkasen vahvistunut!

Eli summa summarum: raskaana ollaan. Taidan vaan olla niitä joilla se näkyy testissä vähän myöhemmin.

Tänään on jo juilinut vatsaakin aika lailla samaan tapaan kuin esikoisesta tässä vaiheessa, joten taitaa siellä jokin kasvaa...

:)

Vierailija

[color=blue]tein kanssa raskaustestin kp30/30-32 ja näytti haaleaa haamua..tein 2 päivän päästä uudestaa saman merkkisel testillä eli aconilla...ja taas haalea haamu. Kaikki sano että älä innostu kun haamu ei kerran vahvistu ni voi olla et pia tulee km. Mutta kävin hakemassa pregnent stickin samana päivänä ja siihe tuli oikee vahva viiva. Että älä viä luovu toivosta..kokeile toista testiä...pidän peukkuja!!!!!!

Anskuli rv8+5

Vierailija

Mulle kävi samoin. Testasin jo kp 29 hailakan haamun - kuitenkin ihan selvä plussa, koska mies ja siskokin näki sen viivan. Sit pari päivää ja uus testi - ehkä aavistuksen hailakampi viiva. Ja kolmas testi about kp 33-34 - puhdas nega.

Vuoto tuli sitten kp 37 - muistaakseni. Epäilen että siellä raskaus oli alkanut muttei ollut jatkunut sen pitempään..

Toivottavasti sulle ei kävis näin..! Mutta onhan tämäkin mahdollista (valitettavasti), jos se plussa ei kauheesti vahvistu tai haalenee. Peukutukset ja suosittelen oottamaan muutaman päivän (3-4) ennen uutta testiä, jos vielä plussa - niin uskallat minusta jo iloita :)

Vierailija

täytynee odotella vielä pari päivää ja tehdä taas testi. Jotenkin toivoo että jos tämä nyt menee kesken, niin menisi sitten mieluummin nyt ihan alussa eikä vasta viikkojen päästä. Haamut oli tosiaan hyvin hailuja, mutta ei kuitenkaa ihan mielikuvitusta kun mieskin ne näki.

Mutta toivotaan siis parasta kuitenkin, jospas sittenkin!

Miten muuten on, kun ei ole keskenmenoistakaan kokemusta (jos tämä nyt merkki sellaisesta on, toivottavasti ei), oletteko käyneet neuvolassa tai lääkärissä tarkastuksessa sen jälkeen jos ekaa neuvolaa ei vielä ole ollut, vai miten? Jotenkin on ihan uuno tällaisia ajatellessa, kun ekan kanssa ei mitään tällaisia ongelmia ollut.

Vierailija

Mä testasin viikon verran Aconilla haamuja (tosin eka testi oli vain 10 päivää ovulaatiosta), ennenkuin viiva vahvistui. Raskausoireet oli myös koko ajan lieviä - paljon lievempiä kuin esikoisesta. Valitettavasti mulla kävi sitten niin, että tuli keskenmeno - se todettiin tosin vasta rv9+2, mutta alkio oli ilmeisesti alusta lähtien kitukasvuinen eikä kehittynyt kunnolla. Myöhemmin luin, että useammat haamuplussat ja heikot raskausoireet voivat ennakoida keskenmenoa. Toivotaan, että sulla ei ole samanlainen tapaus.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat