90% miehistä sitä mieltä, että naisen paikka ei ole kotona.

Vierailija

Ilta-Sanomat on tehny tutkimuksen. Hyvä! Sitä mieltä olen minäkin.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Ei se sitä tarkoita, että hän mieluummin tahtoisi oman Asperger-vaimonsa pakottautuvan töihin ja kärsivän ja koko perheen elämän olevan hemmetin vaikeaa, kun vaimo ei saa itseään pidettyä koossa, kun toisena vaihtoehtona on normaalin ihmisen tavoin käyttäytyvä kotirouva-vaimo.

Vierailija

Aina jankutetaan kuinka naista pitää kohdella tasa-arvoisesti, nyt kun viesti alkaa mennä perille niin ei enää tasa-arvo kelpaakaan. Puolet kotitöistä sysätään mieluusti (työstä palaavalle) miehelle, mutta puolet tai edes murto-osa talousmenoista onkin sitten toinen juttu. Naisella pitäisi aina olla oikeus jättäytyä holhottavan asemaan. Ja sitten naureskellaan, kuinka MIEHET ei aikuistu ja kanna vastuutaan. Huokaus.

Vierailija

Kotiäidit näkee ja kuulee juuri mitä haluaa ja hokee itselleen, että tämä on koko perheen parhaaksi, vaikka motiivina on lähes aina puhdas L-A-I-S-K-U-U-S

Vierailija

Siitäkö että miehet haluavat antaa naisten itse päättää ovatko kotona vai töissä? Vai siitäkö, että miehet ei halua naisen olevan kotona vaan töissä? Näillä kahdella asialla meinaan todella suuri ero!

Vierailija

Minulla ei ole mitään tätä järjestelyä vastaan. Minulla on kuitenkin oikeus lähteä töihin jos alkaa tuntumaan kotiäitinä olo liian rasittavalta.

Vierailija

Meillä mies haluaisi, että olisin kotona vielä isojakin lapsia vastaanottamassa, kun tulevat koulusta, mutta itse haluan olla töissä. Haluan elää niin, että on rahaa myös kulutettavaksi, eikä elämä ole tiukkaa. Onneksi saan nykyään tehdä työni aika vapaasti, kuten myös mies, joten lasten hoitoaika päivässä on _max_ 7 h.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat