Club-30 viikonloppu edessä =D

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

SSG jäi siis tässä kierrossa tekemättä, no ensikiertoon yritän sen vielä tupata, toivottavasti tää nyt oleva kierto ois lyhyt niin ehkä vielä ehtisin siihen täällä Suomessa.

Oikkiksen lääkärikuulumisia olen täällä odotellut ja olikos meillä yhtään piinailijaa tällähetkellä(?).

Kommentit (3)

Vierailija

9 päivä menossa ja ärrrsyttävää kehon kuuntelua kokoajan vaikka kuinka yrittää olla ajattelematta. Viimeksi menkat tuli 12 päivää inssin jälkeen.

Vierailija

Suvis:

Harmi ettet kerinnyt SSGhen... eivät sitten ottaneet vaikka ei hedelmöittynyttä munasolua matkalla olekaan. No siihenkin sitten on syynsä. Toivottavsti ehdit vielä kokeeseen ennen lähtökuoppiin asettumista!

Oma napa jatkaa sairaskertomusta ;-) Kävin tuossa tiistaina pitkästä, pitkästä aikaa joogaamassa ja nyt olen ihan rampa. Ihan nolottaa, silloin aikoinaan yletyin harjoituksen jälkeisenä päivänä sentään pidemmälle kuin polviini. Jalat särkevät, allit särkevät ja mitkä nämä on solisluiden tienoilla. Toivottavasti kuntoudun sunnuntain treeniin, kun muistui taas mieleen kuinka ison annoksen rauhallisuutta siitä saakaan. Piinailijaksi en itseäni nyt varsinaisesti laske :-) Vuoto voisi periaatteessa alkaa vaikka viikonloppuna tai kahden viikon päästä. Sen näkee sitten. Viikonloppuja...!

SSG jäi siis tässä kierrossa tekemättä, no ensikiertoon yritän sen vielä tupata, toivottavasti tää nyt oleva kierto ois lyhyt niin ehkä vielä ehtisin siihen täällä Suomessa.

Oikkiksen lääkärikuulumisia olen täällä odotellut ja olikos meillä yhtään piinailijaa tällähetkellä(?).

[/quote]

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat