Miten säilytetään virkattu kastemekko?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Moi! Tiedustelisin että miten voisi säilyttää virkatun kastemekon, että se pysyisi mhdollisimman hyvänä? Kiitos

Kommentit (7)

Vierailija

minä säilytän mummini virkkaamaa päiväpeittoa napakasti muovipussissa. hyvin on säilynyt, ei edes kellastunut. ei valitettavasti uskalla käyttää, kun meillä on kissoja, ettei sattuisi haaveria peitolle..

Vierailija

Kiitos tiedoista! Ajattelin vain kun muistaakseni olen joskus lukenut että tuollaisessa puuvillaisessa säilytyspussissa olisi säilytys virkatulle vaatteelle hyvä. En sitten tiedä..

Vierailija

Meidän suvun virkattu kastemekko on säilynyt 30 vuotta ihan vaan pahvisessa säilytyslaatikossaan. Taisi siinä alkuun olla myös joku sellainen paperi (oisko sitten ollu sitä silkkipaperia), mutta ei enää varmaan kymmeneen viimiseen vuoteen sitäkään. ollut kyllä viimeisenä kymmenenä vuotena myös ahkerammassa käytössä ;)

Vierailija

Valkea silkkipaperi ja valkea laatikko ja sisälle setrirenkaita, esim. Stocka myy, varmaan muutkin, niin ja ruskovilla.

Itse sain puusepältä ilmaiseksi setripuulastuja, joita käytän säilytyslaatikoissa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat