mitä sektiossa tapahtuu? siis yksityiskohtaisesti..

Vierailija

eli sektiota pelkäävälle odottajalle jos vähän informoisitte..:)

- sairaalaan tullaan ilmeisesti aamulla, eikä saa syödä. mitäs sitten? katetri? sattuuko/tuntuuko sen pistäminen?

- spinaalin pistäminen, viekö tunnon koko alakropasta?

- tuntuuko se vatsan viiltäminen ja vauvan ulosotto? tuleeko siitä paha olo?olen kuullut että siinä siis tuntee kaiken, muttei satu.

- entäs ompelu, kestääkö kauan? kuinka kauan koko hommassa menee?

- saako vauvan heräämöön?

kiitos kaikille jo etukäteen!! olen siis jo synnyttänyt alakautta, mutta nyt raskauden edetessä on alkanut pelottaa ja mietityttää tuo sektioon joutuminen..

Kommentit (2)

Vierailija

Ensin ajellaan karvat, ja odotellaan omaa vuoroa. Mennään leikkaussaliin ( mulla oli mies mukana), kaapu päällä, ilman alkkareita. Puudutus laitettiin selkään, ei erityisemmin sattunut. Sitten vain pöydälle. Lääkäri nipisteli ja tunnusteli puudutusta. Katetrilaitettiin kun olin jo puutunut, ei siis sattunut. Leikkaus meni ja en tuntenut mitään, vauva itki ja syntyi, minä itkin myös. Ekalla kerralla tuli tulehdus ja jouduin takasin sairaalaan kuudeksi päiväksi, tokalla paranin huomattavasti nopeammin. Onnea sulle !

Vierailija

laitetaan tippa ja verenpainemittari, virtsakatetri ja sitten saat maskin naamallesi ja nukahdat. Aikaa tähän kaikkeen menee noin. 15min. lääkärin päätöksestä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat