Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kotona voi olla monella tavalla.

Vierailija

Voi oikeasti tehdä lasten kanssa asioita, olla vastuullinen kasvattaja (ei istuta lapsiaan päiväksi videoiden eteen, ulkoilee, on kiinnostunut lapsensa ajatuksista ja tekemisistä ja valmis osallistumaan leikkeihin, ottaa lapsen mukaan arkipuuhiin, vaikka se vaikeuttaisi hieman tekemistä, huolehtii terveellisestä ruoasta, eikä koko ajan työnnä jotain eineksiä eteen ymym.) ja vielä huolehtia siinä sivussa kodista.

Tai sitten voi tehdä ihan toisin...

Jos tekee toisin, niin on ihan ymmärrettävää, että lapsen on parempi hoidossa, ja aikuisen parempi töissä.

Kotiäitiyttä ensimmäisessä muoossa arvostan suuresti! Ja toivottavasti tällaisten äitien miehet myös.

Kommentit (14)

Vierailija

Eihän sitä töissäkään voi olla koko ajan parhaimmillaan! Ei me mitään epäihmisiä sentään olla. Täydellisiä kuitenkin! ;)

Vierailija:

Lainaus:

Sitä varten onkin naurettavaa, kun täällä motkotetaan " laiskoista yhden-kahden lapsen kotiäideistä, jotka elävät miehen palkalla" . Mistä sitä voi tietää miten paljon työtä äiti kotona tekee?!

Minä olen itse jotain tuolta väliltä, eli välillä tulee sorruttua eineksiin ja dvd-elokuviin. Mutta kovasti pyrin kohti mallia yksi. Tosin olen ollut jo ylin vuoden takaisin työpöydän ääressä, mutta nämä mallit pitävät silti paikkansa. Eli voit iltaisin työntää lapselle einekset eteen ja sitten leffan pyörimään tai voit tehdä itse ruuat ja yrittää käyttää ne lyhyet illat lasten kanssa ulkoiluun, pelien pelaamiseen tms. yhdessäoloon.

Vierailija

Mulla ainaki vaihtelee. Toisena päivänä teen suursiivouksen ja toisena päivänä notkun koneella. :-) Eikai kukaan jatkuvasti touhua tukkaputkella. Vai touhuaako?

Vierailija

Sitä varten onkin naurettavaa, kun täällä motkotetaan " laiskoista yhden-kahden lapsen kotiäideistä, jotka elävät miehen palkalla" . Mistä sitä voi tietää miten paljon työtä äiti kotona tekee?!

Minä olen itse jotain tuolta väliltä, eli välillä tulee sorruttua eineksiin ja dvd-elokuviin. Mutta kovasti pyrin kohti mallia yksi. Tosin olen ollut jo ylin vuoden takaisin työpöydän ääressä, mutta nämä mallit pitävät silti paikkansa. Eli voit iltaisin työntää lapselle einekset eteen ja sitten leffan pyörimään tai voit tehdä itse ruuat ja yrittää käyttää ne lyhyet illat lasten kanssa ulkoiluun, pelien pelaamiseen tms. yhdessäoloon.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Ja viisastelijoille; olen töissä ja lounastauko, joten ei tarvitse kommentoida netissä roikkumistani. ;)

Mielelläni olisin kuitenkin kotona!

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Kirjoitusvirheet voi laittaa valvomisen piikkin, kun on ihana vauva!

Ja usko tai älä niin kirjoituksesta huolimatta mulla on mukava ammatti.

Vierailija

Kirjoitusvirheet voi laittaa valvomisen piikkin, kun on ihana vauva!

Ja usko tai älä niin kirjoituksesta huolimatta mulla on mukava ammatti.

Vierailija

Suurin osa mun tutuista vie lapsia harrastuksiin ja käyvät kylässä, leikkipuistoissa, uimahalleissa jne. Mulla ainakin kävis aika pitkäks olla kotona kököttämässä.

Vierailija

Ja viisastelijoille; olen töissä ja lounastauko, joten ei tarvitse kommentoida netissä roikkumistani. ;)

Mielelläni olisin kuitenkin kotona!

Uusimmat

Suosituimmat