Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolmas aloitus samasta aiheesta:)

Vierailija

Lukekaapas ajatuksella tuo iltasanomien juttu miehistä, jotka haluaa tasa-arvoa naisilta, eivätkä halua kotitonttua, kuten tuo ykis sivistynyt ja selkeästi aikuinen 25-vuotias sanoi.

Ei voi kuin olla kiitollinen näköjään siitä, että oma mies on entisten sukupuolijakojen kannattaja, eli minä siivoan, pesen pyykit, laitan ruoat, hoidan lapset jne.

Ja mitä minä saan vastalahjaksi? Upeaa aikaa kotona jolloin saan katsella lapsieni kehittyvän ja jokainen aamu kun herätään, minulla on kolme lastani minua halailemassa, eikä mihinkään ole kiire. Parempaa elämää ei voi olla.

Lopettakaa jo katkerat ja kateelliset uranalkuttajat se kotiäitien haukkuminen. Ei kukaan ole kiinnostunut siitä, jos teidän homomaiset nössömiehet kaipaavat suhteeltaan tasa-arvoa eivätkä ole valmiita elättämään perhettään. Onneksi nämä todelliset miehet sen tekevät ylpeydellä!!

Kommentit (5)

Vierailija

Eiköhän me kaikki tiedetä, että ne uraäidit on just niitä pihtariakkoja, jotka ei ajattele koskaan miestään tai lapsiaan, aina vaan itseään. Luulenpas että aika äkkiä mies vaihtaa uranaisensa tällaiseen todelliseen naiseen, joka " hoitaa" sekä lapset että miehen:-)

Se raha kun ei korvaa pariskunnan välillä olevaa rakkautta ja lämpöä.

Vierailija

Onpa vielä itselläkin hyvä koulutus ja elämän tuomaan kokemusta takana niin osaa laittaa asiat tärkeysjärjestykseen. Lainaakaan ei olla tarvittu enempää kuin mitä pystytään maksamaan. NAUTIN ja koko perhe VOI HYVIN!!

Vierailija

Niillä niin selvästi ahdistaa olla töissä ja se puretaan käymällä täällä kotiäitejä haukkumalla. Jokainen nainen joka lapsistaan välittää, haluaisi olla kotona. Mutta sitähän tämä nykyinen tasa-arvo vaatii, että myös mies opettelee imettämään ja nainen vaihtaa autosta renkaat. Meilläkin naisten ja miesten roolit ovat selkeitä ja sopii meille loistavasti. En ikinä voisi kunnioittaa miestä joka pitä työtekoa tärkeämpänä kuin omien lasten hoitamista.

Uusimmat

Suosituimmat