Varasin ajan lapsille influenssarokotukseen

Vierailija

Ensi viikolla sitten rokotetaan.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Siellä maksaa influenssarokotus 17 e/lapsi. Tosin otamme samalla Twinrix rokotuksen (A ja B hepatiitti) molemmille. Olemme myös lähdössä Väli-Amerikkaan lomalle vuodenvaihteen jälkeen. Itse saamme miehen kanssa työnantajan kustantamana influenssarokotuksen.

Vierailija

eihän sitä tavallisia flunssia vastaan otetakaan vaan influenssaa?

Varsinkin toinen lapsista menee niin huonoon kuntoon jo tavallisesta flunssasta, että saattaa olla sitten kipeä 2 kk, joten kyllä katson, että kun rokote on tarjolla se kannattaa käyttää.

Vierailija

tavallisen influenssarokotuksen sen takia, että sen pitäisi lievittää tavallisen influenssan oireita.

Tavallisen influenssarokotuksen ottaminen ei suojaa lintuinfluessalta mutta se se estää ihmisestä toiseen tarttuvan lintuinfluenssan syntyä.

Ja Seija, me mennään koilliseen päin.

Vierailija

vaan lapset kuuluvat riskiryhmään (molemmilla sairaus) ja lisäksi ollaan influenssakauden aikana kuukausi matkoilla Afrikassa.

Joten ajattelin, että on ehkä aiheellista ottaa rokotus.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

kunnat tullevat rokottamaan koko väestön jossain vaiheessa mut jos haluaa olla nopee joutuu maksamaan, kun lapsi ei kuulu mihinkään riskiryhmään, on vaan muuten vauva ja mun mielestä kuuluu sitä kautta rokotettaviin...

Ihanko totta kunnat tulee rokottamaan koko väestön..tämän lintu jupakan takiako?

Jos, siis JOS, lintuinfluenssa tulee, rokotetaan kaikki sitä vastaan, mutta tänä tavallinen influenssarokote on ihan eri juttu.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

kunnat tullevat rokottamaan koko väestön jossain vaiheessa mut jos haluaa olla nopee joutuu maksamaan, kun lapsi ei kuulu mihinkään riskiryhmään, on vaan muuten vauva ja mun mielestä kuuluu sitä kautta rokotettaviin...

Ihanko totta kunnat tulee rokottamaan koko väestön..tämän lintu jupakan takiako?

Vierailija

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat