mä luovutan, kertakaikkisesti en jaksa enää.

Vierailija

mitä järkeä niitä töitä on hakea, kun ei niin yhtään minnekään pääse? ja tää jatkuva kiitos mutta ei kiitos kuitenkaan rupee jo lannistamaan. haastattelu meni tosi hyvin, en edes sanonut mitään hirveen tyhmää, kuten tapanani valitettavasti on, mutta en kuitenkaan saanut paikkaa. se kun ei paljoa lohduta että olin kolmen parhaan joukossa yli kahdestasadasta hakijasta. kun joku muu kuitenkin sai sen paikan minkä mä olisin halunnut.

juu, mä tiedän että mä nyt saan haukut niskaani, lopeta valittaminen, ei kukaan palkkaa tuommoista marisijaa ja blaablaablaa. tiedetään sekin että jotkut etsii töitä tuloksetta vielä paljon mua kauemmin ennenkun nappaa. ja senkin mä tiedän että joku tulee kuitenkin kertomaan että mäpäs sain ekalla yrittämällä viis työpaikkaa, enkä tiedä mikä niistä pitäis valita. mutta mä tiedän myös senkin että mä oon niin lopen väsynyt näihin haastatteluissa ramppaamisiin ja soittoihin että päädyttiin johonkin toiseen. ei sitä kukaan loputtomiin jaksa hymyillen istua jossakin helvatan haastattelussa, kun alusta asti on semmoinen fiilis että mitä järkeä koko hommassa. kaipa mun on sitten tarkoitus istua loppuelämäni kotona lasten kanssa, menettämässä loputkin mielenterveydestäni. : /

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

työkkärin kautta pääsee muillekin kun sellaisille " kuinka hakea töitä / kuinka moivoitua ym" kursseille (joita monet pitää aika hölynpölynä. Ilmoittaudu työttömäksi ja hae Noste koulutukseen. Se on tarkoitettu aikuisille, ja on monia vaihtoehtoja. Hyvä juttu on se, että työkkäri sponssaa, eli saat työttömyyspvrahaa + koulutuslisää, etkä joudu maksamaan koulutuksesta penniäkään. Jos haet samaan koulutukseen muuta kautta tai suoraan kouluun, se maksaa, eli tämä on todellakin varteenotettava vaihtoehto ja kurssit ovat hyviä. En tiedä missä asut, mutta ainakin pk-seudulla homma toimii.

t. 9

Vierailija:

Lainaus:

vaikka jollekin kurssille. tai sais edes jotakin tekemistä. -ap

Vierailija

että pitäis siinä ruveta kyselemään että mikä mussa on vikana. miks mä en ikinä saa olla se jolle sanottaiskin että kuudesta haastateltavasta sä olit paras. mä en oikeestaan enää odotakaan että kukaan sanois noin. mä kuitenkin yritän vaan olla oma itseni niissä haastatteluissa, ja tehdä parhaimpani. se nyt vaan ei näemmä riitä kenellekään. -ap

Vierailija:

Lainaus:

Niin voi joskus saada hyvää tietoa ja vinkkejä seuraavaa haastattelua silmällä pitäen.

Tsemppiä!

Vierailija

Mielestäni niitä on kaikenlaisia (tarkoitan siis monelle alalle). Kysypä työvoimatoimistosta mitä olisi tarjolla. Eikös siitä kurssiajalta makseta päivärahaakin. Lisäksi saa järkevää ja toivottavasti myös hyödyllistä tekemistäkin. Ehkäpä se työllistyminen siitä helpottuu. Tsemppiä!

Kolmonen

Vierailija

mielestä hyvä vaihtoehto johonkin työhön. yleensä se menee mulla sen piikkiin että se valittu oli koulutettu, omas paremman työkokemuksen, oli henkilönä mukavampi, synkkas paremmin haastettelijan kanssa yms. selityksiä löytyy. ja sitten vaikka yrittäisinkin käyttäytyä toisin, muuttaa joitakin vakiovastauksia, olla kaikin puolin " parempi" , niin ei sitä työpaikkaa heltiä kuitenkaan. kuulostan varmaan hirveen negatiiviselta, mutta nyt on fiilikset taas niin pakkasen puolella että tekee vaan mieli itkeä. -ap

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

mitä töitä olet hakenut, että saamme jonkinlaista kuvaa niistä markkinoista, joille pyrit. Eli esim sihteeriksi vai vaatekaupan myyjäksi vai?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat