Voi v*ttu :(( taas alkoi vuoto kesken kierron kp 20...:(

Vierailija

Kierto on yleensä sen 32-34 päivää ja aina alkaa vuoto jo tässä vaiheessa. Kiva taas tuhrutella kaks viikkoo ennen menkkoja ja kärsiä hirveistä mahakivuista. Mikä mulla on?? JOku syöpäkö??? Auttakaa, olen niin onneton :( (olen jonossa äpkl:lle mutta aika sinne on vasta kolmen viikon päästä joten lääkäriin olen ottanut yhteyttä...:)

Kommentit (8)

Vierailija

kerkesin niitä 4 päivää syödä kun alkoi runsas vuoto ja kauheet vatsakivut, ja kesti yli kolme viikkoa...:( alkaa olla toivo vähissä...:(

Vierailija

Ainakin kuulostaa vahvalle siltä jos tuhru alkaa oviksen jälkeen. Kun ovulaation tapahduttua muodostuu keltarauhashormooni joka säätelee kuukautiskiertoa. Joillakin tätä hormoonia ei vain tule tarpeeksi ja se ilmenee juuri tuhruttuluna oviksen jälkeen.

Lääkkeeksi tähän on keltarauharhormooni valmiste josta saa siis sen puuttuvan keltarauhashormoonin...

Luultavasti ihan omalta lääkäriltäsi voit saada lääkkeen..ainakin minä sain.

Mutta ongelma ei siis todellakaan ole vakava ja on helposti lääkityksellä korjattavissa. Ikävähän se on...mutta ei missään nimessä vakava ja yllättävän monet naiset kärsivät tästä vaivasta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat