Kummallinen selkäkipu rv 19

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Heräsin viime yönä kummalliseen ja tosi epämiellyttävään tuntemukseen alaselässä. Kipu ei ole hirmu kova, mutta tosi ikävän tuntuinen ja säteilee vatsan puolelle aiheuttaen huonoa oloa. Paikallistin jonnekin toisen munuaisen kohdalle, voi tietty olla vaan lihaksessakin. Onko muilla ollut tällaista tai tietoa siitä, mistä voisi olla kyse?

Olen ollut kohta kaksi viikkoa alaseläkivun vuoksi sairaslomalla, mutta tämä on nyt aivan eri kipua. Tosi outoa.

Auttakaahan jos vain osaatte :)

Kommentit (2)

Vierailija

Kyselisin hieman sinulta selkäkivuistasi ennen kuin menen veikkaamaan mitään,että onko yhtään saman tyyppistä mitä mulla oli joskus raskausaikana.

Eli kun kerroit että kipua oli alaselässä,mutta paikallistit sen kivun kuitenkin toisen munuaisen kohdalle,niin miten alhaalla koit sitä kipua,koska munuaisethan on yläselällä enemmän,ehkä lähinnä rintojen korkeudella,tunsitko siellä kohden kipua?Miten kipu rauhoittui,kuinka kauan kesti,jouduitko ottamaan särkylääkettä kipuun,auttoiko se?Saanko vielä kysyä mikä raskausviikko meneillään?

Nimittäin jos kipu oikeasti tulee munuaisista niin sitten lääkäriin justiinsa,minulla joskus aikoinaan virtsatietulehdus oireili munuaisiin kohdistuvasta kovasta kivusta sekä myös raskausmyrkytykseni alkoi munuaisiin kohdistuvista kivuista.

Vierailija

Sikäli helpotti oloa tietää, että mun kipu on kyllä liian alhaalla ollakseen munuaisessa. Olo tuntuu nyt pikku hiljaa helpottavan, se " oma ja oikea" selkäkipukin alkaa taas paljastua tuon oudon kivun alta, joten ehkä on menossa pois.

Ihan noita samoja mietin, pissa oli kyllä puhdas viikko sitten neuvolassa ja kun viikkojakin on vasta 19 ja risat, niin ei varmaan raskausmyrkytyskään - muita oireita ei ole. Nyt jo luulen, että kun tuon varsinaisen selkäkivun kanssa olen muita lihaksia jännittänyt ja varonut, niin varmaan sen seurauksena sain jonkun jumituksen, joka sitten oireili tuollaisena lähinnä epämiellyttävänä tuntemuksena.

Kiitos kun viitsit vastata, mä lepäilen kaurapussi kainalossa :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat