Täytyykö lasten muka ottaa influenssarokotus??

Vierailija

En oo koskaan kuullutkaan. Tätä palstaa lukiessa vaan olen törmännyt tähän asiaan. Mitenkäs sitä vastustuskykyä sitten kehittyy, jos ei koskaan sairasta mitään?

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Missä tämä kehotus on julkaistu, kun en minä ole mitään tällaista tietoa saanut muualta kuin av:ltä. Eli haluaisin kuulla sen jostain viranomaistaholta. Onko laittaa jotain luotettavaa lähdettä, linkkiä tms.?

Vierailija

Tai ei täydy, mutta sitä kai suositellaan. Ja tämä siksi, että lintuinfluenssa ei ryhtyisi leviämään tavallisen influenssan tavoin.

Lintuinfluenssa ei leviä herkästi, tavallinen influenssa taas leviää. Jos lintuinfluenssa onnistuu muuntumaan sellaiseksi, että se leviää kuten tavallinen influenssa, ollaan vaikeuksissa. Siksi kaikkien riskiryhmien on suositeltavaa ottaa rokote.

Eikä se tavallinenkaan ifnluenssa mitään herkkua ole. Sen kerran sairastaneena en todellakaan toivo sitä lapselleni ikinä.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Missä tämä kehotus on julkaistu, kun en minä ole mitään tällaista tietoa saanut muualta kuin av:ltä. Eli haluaisin kuulla sen jostain viranomaistaholta. Onko laittaa jotain luotettavaa lähdettä, linkkiä tms.?

Vierailija

sanottiin uutisissa että, edelleen riskiryhmiin kuuluvien kannattaa ottaa se tavallinen influenssarokote.Eli meidän perheestä se annetaa 2 aikuiselle ja 2 lapselle astman takia.Ja se että tuovatko muuttolinnut ensikeväänä mahdollisesti taudin tänne, sitä pidetään epätodennäköisenä.Luultavasti bakteeri kuolee talvev aikana.Ja toisekseen sitä on jonkun rohvessorin mielestä turha alkaa tässä vaiheessa murehtimaan.Miksi matkailua ei sitten ole vielä kielletty ja rajoja suljettu tämän takia!!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat