Onko muilla Emmaljungat menneet rikki takuu-aikana?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Meillä on hajonnut vaunun muoviosa, johon kuomu kiinnitetään.

Ostettiin vaunut helmikuussa, joten takuu voimassa vielä yli vuoden.

Meneeköhän tuommoinen takuuseen?

Onko takuuasioista kokemuksia??

Kommentit (2)

Vierailija

Meillä meni takuuaikana vaihtoon renkaat, jotka vuoti jatkuvasti. Lisäksi saimme korjautettua teleskooppiaisan, joka oli rikki. Takuu toimii. Olen kyllä hieman pettynyt Emmaljungan laatuun...

Vierailija

emmaljungat tämän vuoden mallia eli 2005, Duo Edge-malliset.

Soitin liikkeeseen ja pyysivät näytille, mutta matkaa sen verran etten viittinyt turhaan lähteä. sanoivat että olin toinen jolla oli se osa hajonnut ja se toinen oli vanhempi malli, eli muka tosi harvinaista. En usko, koska se muoviosa on todella hepponen ja vaan 3 kk käytön jälkeen löystyi ja lopulta irtosi liitoksistaan. Liikkeessä oltiin tosi auttavaisia ja heti sillä linjalla että vika tietysti korjataan!

Lähetin liikkeeseen digikuvia iasta, ja sieltä soitettiin ja kerrottiin että siinä muoviosassa on ruuvi jota kiristämällä se taas pysyy yhdessä. Ruuvi löytyi ja helposti saimme sen korjattua. Aikaa on nyt kulunut 1 kk ja vika ei ole uusinut. Kuinka se ruuvi löystyi, kun en kertaakaan ole kuomua irroittanut, en osaa sanoa, mutta olen kyllä sitä mieltä että emmaljungan vaunuissa kaikki nää muoviosat on kuin tehty rikkoutuakseen. meillä ollut ennekin emmaljungia ja aina niissä on joku takunnut, yleensä jarrut plus muoviosat. Vuosimalli 2000 oli ihan paska, siinä alkoi kangas heti " noppaantua" ja vuoden päästä vaunu kallistui kuin pisan torni vasemmalle, ilman mitään järkisyytä. Vuosimallissa 94 takkusi jarrut ja se ei muka sitten ollut takuujuttu. Nyt myös käytetyt emmaljunga-kaksos rattaat v. 2000 missä jarrut jäävät päälle samoin kuin meidän aikaisemassa vaunussa. Yhteensattumia? En usko. Ehkä laatu ei aivan vastaa hintaa?

Muuten olen ollut tosi tyytyväinen vaunuihin, ne ovat isot, mukavat, lapsi nukkuu niissä hyvin, ne ovat kevyet, mutta tukevat ja niitä on kiva työntää ja lisäksi todella näyttävän näköiset. Kaipa sen takia aina uudestaan tulee hankittua emmaljungat, vaikka laadussa voisi olla parantamista. Toisaalta en usko että mitkään lastenvaunut enään tehdään ikiliikkijiksi, kaikki tämmönenhän nykyään on kertakäyttökamaa.

Vie vaunusi liikkeeseen ja pyydä näyttämään mistä se ruuvi kiristetään, tai katso itse, se oli helppoa kun siitä tiesi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat