Pinna paloi taas pojan 3-v kanssa....... Siellä se nyt huutaa kurkku suorana.

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kun ei jaksa niin ei jaksa! Aamusta alkaen kitinä ja valitus, ja nykyään tapellaan aina vaatteista; mitkään ei ole hyvät.

Oltiin lähdössä ulos kun keksi ettei halua itse pukea (osaa jo pukea). Puin pikkusiskon ja itseni ja totesin että äiti auttaa mutta pitää itsekin pukea. No ei niin ei. Sitten huudon ja mesoamisen jälkeen päästiin ulos niin huomattiin että käsineet oli unohtunut siinä hötäkässä. Oltiin jo aika pitkällä kun alkoi huutamaan ja kiukkuamaan että pitää hakea käsineet. Mukana oli varakäsineet mutta nehän eivät kelvanneet.

Lopulta hermostuin ja tultiin takas kotiin ja poika " nukkumaan" . Siellä se nyt huutaa ja raivoaa.

Tiedän että jos olisin pysynyt itse rauhallisena ja pukenut pojan niin kiukkuilu olisi ehkä pysynyt vähäisempänä (tai sitten olisi keksinyt jonkun muun syyn huutaa). Itellä on huono fiilis ja tylsää olla vain sisällä, mutta kun ei äitikään aina jaksa, niin ei jaksa :-(

Kommentit (1)

Vierailija

Meidän kohta 3 v herra polttaa päreensä milloin mistäkin ja sitten kun tarjoudut auttamaan on huuto kahta kovempaa. Olen todennut että parasta onkin antaa ukon mesota koska rauhoituttuaan homma toimii taas ja äitikin on kiva (hetken ainakin ;)) Voimia!

=)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat