Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarra-Kuomat

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kertokaa joku mulle, miksi tarralliset Kuomat on HUONOT kengät!! Ymmärrän kyllä, että putkivarrelliset eivät tue jalkaa riittävästi, mutta miksi tarrallinen ei tukisi? Meillä ollut viime talvena (ikää 1v) tarralliset elefantenin kengät. Eikai se voi olla merkistä kiinni, mikä tarrallinen tukee ja mikä ei. Eikö tarran ideana ole, että kengän tiukkuutta voi säätää? Mulla ittellä on nauhalliset Kuoman talvikengät. Ei niin nätit, mutta pelkällä tennissukalla pärjää loistavasti täällä pohjoisempana!!!

Kommentit (9)

Vierailija

Mielestäni tarrakuomat eivät ole mitenkään liian matalavartiset. Lisäksi ne ovat ylhäältä melko napakat, eli siis ei jää sellaista tyhjää tilaa jalan ja kengän ympärille kuten " putkikuomissa" ja tavallisissa saappaissa. Ja kun vielä haalarissa on lenkit kengän alla (ymmärtänette mitä tarkoitan...) niin ei kyllä helposti mene lunta kenkään!!!

Vierailija

miks oisivat huonot. Itse ostin pojalle tarrakuomat, kun nilkka tarvii vielä tukea. Ehkä ne Kuoman nilkkurit tukisivat vielä enemmän mutta varsi on niissä todella lyhyt.

Vierailija

Minun mielestäni ovat ainakin erittäin tukevat.. Pojalle (5v) ostin ja hyväksi on todettu jo nyt vaikka vielä ei ole ulkona niillä oltukaan. Kengät kun kengät joissa on tarrat joilla kiristää tukeviksi ovat mielestäni oikein hyvät.. ehkä niiden, jotka vannovat huippukalliiden kenkien nimeen, mielestä nuo kuomat ovat yleensäkin surkeita... tiedä häntä..

Vierailija

ja todella tyytyväisiä oltiin! :) Meillä ainakin jalka pysyi silloin reilu 1-vuotiaalla kovillakin pakkasilla lämpinänä ja hyvin pystyi niillä tuonkin ikäinen ulkona tepastelemaan. Toisina kenkinä oli nahkakengät mutta enemmän tykkäsin Kuomia pitää. Eikä meillä ainakaan ollut ongelmia varren kanssa eli ei tullut lunta sisään ja jalka kastunut. Lienee siis tuollaisessa tapauksessa kyse siitä lyhyemmästä mallista.

Täksi talveksi " hourahdin" ostamaan Vikingin gore texit mutta varmasti ostan toisiksi kengiksi juuri ne tarralliset Kuomat, tiedän että niissä ainakin jalka pysyy lämpimänä. En siis mollaa Vikingejä, itsellä on sen merkkiset ja hyvät on, joten ajattelin testata myös taaperolla. Mutta kahdet kengät kun on tarkoitus hommata, enkä tiedä vielä miten muksun jalka käyttäytyy goreissa pakkasilla, niin luotan Kuoman tarrallisiin. :)

Lämpöisiä pikkujalkoja jokaiselle! :)

Vierailija

matalampivartinen jossa on muistaakseni kolme tarraa ja muuten putkikuoman mallinen korkeampivartinen jossa kaksi tarraa. Meillä on käytössä pahimmilla pakkaskeleillä nämä ' ' kaksitarraiset korkeavartiset' ' ja hyvin ovat jalat pysyneet lämpiminä eikä ole lumi tunkenut kenkään : )

Vierailija

En siis osannut vastata kysymykseesi, että miksi ne olisivat huonot. Mistä olet moista kuullut?

Meillä oli viime talvena 2-v pojalla tarra-kuomat, ja mielestämme ne olivat loistavat. Ajattelimme ostaa tänäkin talvena samanlaiset.

Uusimmat

Suosituimmat