Jos olet harrastanut seksiä vain yhden kanssa, niin mietitkö koskaan onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella?

Vierailija

Kiehtooko vai pelottaako ajatus?

Kommentit (10)

Vierailija

Meillä kummallakaan ei ole ollut ketään muuta. Tästä me molemmat olisimme jääneet paitsi jos olisimme testailleet muita ennen sen parhaan valitsemista ;).

Vierailija

Olen sen verran miettinyt että se on varmaan erilaista eri ihmisen kanssa. Mutta omaa miestäni rakastan ja seksiä haluan sen kanssa jota rakastan. En usko että tuntemattoman kanssa voisi olla niin hyvää kuin rakastamansa ihmisen.

Sama tilannehan se olisi vaikka olisinkin ollun 50 :n kanssa ennen miestäni, jossain voisi olla joku parempi :).

Vierailija

Minulla on ollut vain yksi seksisuhde, ja se on mieheeni, nykyiseen aviomieheeni ja lasteni isään. Olen tyytyväinen, että asia on näin. Ei tarvitse pelätä tauteja (Ja tämä teille, jotka riennätte sanomaan, että pettää se miehesi kuitenkin: ainakaan TIETÄÄKSENI ei tarvitse pelätä). Lisäksi kaikenlainen seksi on minulle rakkauden ja luottamuksen ele, joten en voisi mitenkään kuvitella harrastavani sitä kenen kanssa tahansa. On ihanaa, kun tietää ja tuntee jo miehen tavat ja mieltymykset, mutta aina voi kokeilla jotakin uutta. Turha häveliäisyys on hävinnyt, ja jännitystä saadaan kyllä aikaiseksi sitä halutessamme ;o). Jännitystä varten ei tarvitse seksikumppania vaihtaa.

Ajatus siitä, että eron tai kuoleman vuoksi pitäisi etsiä uusi seksikumppani, on aika kauhea. Kuinka nöyryytetyksi itseni tuntisinkaan, jos kohdalle sattuisi sellainen ihminen, joka vaatisi minulta kaikkea, mutta joka ei ottaisi minun tarpeitani lainkaan huomioon. Tai miten ilkeäisin pyytää toista käymään testeissä, ennen kuin aletaan hommiin? Saattaisi jopa olla, että jos mieheni kuolisi, en ikinä olisi kenenkään muun kanssa. Olemme jakaneet niin paljon yhdessä, että hän tulee aina olemaan osa minua. Tuntisin kai tavallani pettäväni häntä, jos jonkun muun ottaisin, eikä kukaan kai kelpaisi minulle hänen jälkeensä. Parempaa miestä en voisi kuvitella löytyvän, tai edes yhtä hyvää...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat