Muistatko lapsena ikinä hävenneesi vanhempiasi tai jotai teidän perheen asiaa?

Vierailija

Mä häpesin, kun meillä oli Skoda.

Myöhemmin olen hävennyt äitini junttiutta.

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

nyky mittapuun mukaan ihan normaaleita, mutta silloin ikäloppuja muiden vanhempiin verrattuna.

Lisäksi olen hävennyt äitini käytöstapoja tai siis niiden puutetta.

Vierailija

Vanhmpani olivat eronneet minun ollessani alla kouluikäinen isän alkoholin käytön vuoksi. Teini-iässä piti aina kyräillä ostarille mennessä, ettei faijaa näkynyt.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

ei ollut autoa. Sitten kun auto hankittiin niin olin tosi ylpeä kun Lada tuli hakeen.

JEEEEEEEEEEEEE:))))))))))))

Vierailija

häpesin sitä, että hänen kuviaan oli paikallislehdessä kaikkien pikkukekkereiden yhteydessä. Joka kerta joku viinilasi tai shampanjalasi kädessään hymyilemässä leveästi. Häpesin myös sitä, että hän vietti iltoja harrastusten parissa sen lisäksi että oli päivät töissä. En kehdannut kertoa kavereille, ettei minulla ollut ollenkaan " oikeaa" äitiä, sellaista, joka olisi laittanut ruokaa, leiponut pullaa tai istunut katsomassa minun kanssani televisiota ja muuten viettänyt kanssani aikaa, kuten muiden äidit tuntuivat tekevän.

Vierailija

ja aina ku vein kavereita kotiin niin mummo piereskeli keittiössä helkkarin kovia paukkuja ja sit kehtas viel kysyy et tuletteko syömään leipää ja juomaan kaakaoo

Vierailija

Teininä hävetti, että äitini oli niin hyvää pataa minun kavereitteni kanssa. Vasta myöhemmin olen älynnyt, että äitini oli monille kavereille, joilla oli asiat huonommin kuin minulla, se " kuunteleva aikuinen" , ja että muutenkaan ei ole mikään huono asia, jos joku aktiivisesti puuttuu asioihin, jotka mielestään ovat väärin.

Vierailija

häpesin myös isääni, jonka aina piti olla kalsareissa, kun mun luona oli kavereita (ei muullin melkeen ollenkaan!!!). Häpesin äitiäni, joka aina pyöri jossain legginsseissä ja olisin aina haaveillut tyylikkämmästä äidistä. Eniten ehkä häpesin (ja häpeän vieläkin) heidän kummankin aina rasvaisia hiuksiaan...

Vierailija

siis sitä että kerta toisensa jälkeen antoi isäpuolelleni anteeksi ja kerta toisensa jälkeen sai turpiinsa kun ei tajunnut lähteä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat