Parisuhteesta ja kierukasta. Auttakaapas minua!

Vierailija

Eihän tämä tietenkään iso murhe ole, mutta mutta..

Meillä (tai kai se on vaan minulla) on parisuhdeongelma. Tai se on ongelma on se, että rakastan miestäni, mutta samaan aikaan hän on ärsyttävä.

Mies ei ole tehnyt mitään erityistä, ihan normaali puoliso, käy töissä ja hoitaa lasta, ja kotia. Mutta miksi minua ärsyttää miehen pärstä joskus ihan suunnattoman paljon? En halua joskus, että hän edes koskee minuun.

Voiko syy olla hormonikierukassa vai olemmeko me eron partaalla? Erota en halua, mutta mitä tässä tilanteessa voi tehdä?

Kommentit (14)

Vierailija

Söin aiemmin pillereitä, joista oli samanlaisia oireita, kuin nyt. Pillerit lopetettuani vassta huomasin, millainen olin ollut. Parisuhde parani ja minusta tuli jotenkin iloisempi.

Ja se naurettava ongelma on se, että nyt en uskalla ottaa kierukkaa pois, koska pelkään, että meidän ongelmat ei johdukaan siitä. Edellisen ja nykyisen hormonaalisen ehkäisyn ero on se, että nyt meillä on 2v lapsi.

ap

Vierailija

mutta eiköhän se ole ihan normaalia, että joskus toisen pärstä ärsyttää suunnattomasti?? Kun kuitenkin yhdessä eletään tavallista arkea. Mua ainakin välillä ärsyttää rakas mieheni ihan kohtuuttomasti, mutta se menee aina ohi ja jonkin ajan päästä se on taas NIIN ihana ;) Jaksamisia!

Vierailija

Välillä ärsyttää enemmän ja välillä menee hyvin. Ja silloinkin, kun menee hyvin, eli toisen pärstä ei ärsytä, niin monesti en halua, että mies tulee halaamaan yms. Heti alkaa ahdistamaan. Välillä (harmi kyllä liian harvoin) taas tulee halipula. Huoh.

Eniten miehessä ärsyttää puhumattomuus. Tuntuu, ettei se edes kuuntele.

ap

Vierailija

Ja niitä seksihalujakaan ei ole enää yhtään. Vaikka ennen oli hyvinkin aktiivista kammarin puolella. :(

Eikä se puhumattomuus ainut ongelma ole. Yleensä vaan ärsyttää, enkä tiedä edes mikä. Ja sitten ärsyttää kun ärsyttää.

ap

Vierailija

taitaa se muustakin johtua kun kierukasta.Hormonikierukastahan ei elimistöön mene paljoakaan hormonia,siksi minulle määrättiin se koska normaali hormoni ehkäisyt ei käyneet,h.kierukka vaikuttaa paikallisesti.

Vierailija

päin vastoin, seksihalut on lisääntyny roimasti :) Tietty hormonit vaikuttaa eri tavalla ihmisiin, mut muhun ne vaikuttaa onneks näin päin. Yritähän keskustella vaan sen miehes kans ennen ku meet ottaan kierukan pois.

Vierailija

En kiistä etteikö tuollaiset tunteet VOI johtua kierukastakin, mutta ehkä kuitenkin kannattaa jostain muualta alkaa selvitellä vyyhtiä...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat