Onko ketään irtisanottu töistä koeajalla?

Vierailija

Jos on niin miksi ?

Kommentit (10)

Vierailija

lähdettäessä ilmoitti että huomenna ei sitten tarvii enää tulla. olin *pikkuisen* hoo moilasena. jälkeenpäin sain tietää että ei mussa mitään vikaa ollu, ne ottaa aina kaks uutta työntekijää, joista toinen saa sitten jatkaa. ja vaikka mä en kuullu mitään muuta kun valituksia että se toinen ei osannu yhtään mitään, vaikka oli ollu kauemmin kun minä, niin se sai kuitenkin jatkaa siellä. silleen ei harmittanu, mä en edes viihtyny siellä, mutta otta kuitenkin pattiin, kun olin vakituisesta työpaikasta kuitenkin lopettanut että voisin mennä sinne töihin. ja se joka jäi sinne oli ollu työttömänä.

Vierailija

Minut irtisanottiin. Olin raskaana ja jouduin jäämään sairaslomalle supisteluiden takia. Työnjohtaja soitti ja pyysi käymään työpaikalla. Irtisanomis lappu odotti.

Vierailija

onkohan muita? Sellaisia joissa ei syytä löydy ollut? Itse siirtymässä vakituisesta työstä toiseen mutta siellä on koeaika... pelottaa jos jääkin ilman duunia.

Vierailija

yks kaunis päivä vain ilmoitettiin, että työsuhde loppui NYT!

Miksikö?

- ei sopeutunut asiakaspalveluun

- ei sopeutunut tiimityöhön

- " minä olen aina oikeassa" asenne

- luvattomia " lainaamisia" . vei esim. tietokoneen osia kotiin, kun " eihän näitä kukaan tarvitse"

- jne...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat