Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaunuista

Vierailija

Maksaisitko käyttämättömistä uusista mutta vuoden vanhemmista (siis nyt 04vuoden) emmaljun-yhdistelmä Crossway-vaunuista kuinka paljon??

Myyntihinta on jotain 568e, joten paljonko olisit valmis maksamaan jos väri miellyttäisi silmää mutta takuu aika olisi ummessa ja vaunut vuoden vanhat mutta täysin käyttämättömät ja säilytetyt sisällä. kova kantokoppa tulis mukaan ja lämpöpussi myös. sekä pyöriin sopivat suojat. Niin ja vaunuissa on ne leveemmät ilmakennorenkaat.

Kommentit (12)

Vierailija

koko ajan! ja aina kun tulee uusi malli niin sun vaunujen hinta tipahtaa reilusti, olettaisin. näin ainakin kävisi jos minä niitä olisin ostamassa!

mut jos minä olisin sinä niin en varmaankaan myisi vaan odottelisin rauhassa tuleeko vaunuille vielä käyttöä, jos ei tule niin sitten joskus myisin, sillä hinnalla minkä niistä sitten saisikin!

t. 3

Vierailija

mutta kävi niin että ostimme tämän vuoden vaunut viime kuun alussa ensi vuoden alussa syntyvälle vauvalle joka syntyikin liian aikaisin. NYt nurkissamme seisoo siis vuoden 05 uudet, käyttämättömät ja ihanat vaunut, ja en tiedä mitä niille teen...

Tahotisin pitää ne, mutta en tiedä saadaanko koskaan toista vauvaa, myydä voisin ne ensi vuoden puolella, mutta onko niillä enää sitten mitään arvoa? saan ne säilöön kyllä sisätiloihin, ja pois silmistäni mutta mutta.... tämä on oikeasti ongelma!!

Ne on rakkaudella valitut, esikoiselle ostetut... Ja nyt kysynkin että olisiko kukaan niistä maksamaan enempää kuin 400e ensi vuoden puolella, esim ensi kesänä tai syksyllä jos meille ei ole uutta vauvaa tulossa...

ap

Vierailija

Olisin valmis maksaa n.350-400¿, ovat kuitenkin laatukärryt ja varustelu hyvä (kun koppakin kuuluu hintaan). Kenenkään ei mielestäni tarvitse harjoittaa hyväntekeväisyyttä antamalla " ilmaiseksi" täysin uutta ja käyttökelpoista tavaraa.

Tämä siis jos oikeasti ovat täysin käyttämättömät.

Noi on oikeasti hyvät pelit ja tuolla summalla minkä minä olisin valmis maksamaan ovat vielä edullisetkin. Tuolla rahalla saa yleensä joko muutaman vuoden käytettyjä laatuvaunuja tai sit halpiskärryjä...

Suosittelen että alat hieromaan kauppoja, mikäli olet ostaja. Ja ainahan voi vähän tinkaista...

:)

Vierailija

enkä mä niitä halua myydä... Ne vaan nyt jääkin ilman käyttäjää joka synty kuolleena viime tiistaina, kun hänen piti syntyä helmikuussa....

Ymmärsitko nyt??

Luulin ettei vaunuilla ole ku 1v takuu aikaa joten ajattelin et myynkö ne nyt kun takuuta on vai vasta sitten jos näyttää ettei toista tulekaan ihan pian... Mutta kun takuu onkin 2v ni en todellakaan aio noita vaunuja myydä vaan oottakoon säilössä seuraavaa vauvaa joka toivon mukaan sinnittelee loppuun asti ja siitäkin eteenpäin....

ap

Vierailija

ootko lukutaidoton???

Siis KÄYTTÄMÄTTÖMÄT tarkoittaa mielestän samaa kuin uudet!!!

Mutta ainut vaan että eivät ole tämän vuoden mallia!!!

Siis täysin uudet vaunut, joita ei ole ulkona työnnetty metriäkään, ei ole ainuttakaan vauvaa nukutettu, eikä kertaakaan edes pyöriä irrotettu, eli täysin käyttöä vailla olleet vaunut...

Kai niistä ny enemmän ku 300e sais, myyhän joku käytettyjäkin vaunuka isommalla hinnalla...

Vierailija

JEE!!!!!

Mun ei tarttekaan miettiä noitten myyntiä, eihän se takuu ihan heti umpeen mene!!!

Kiitos sulle seiska ku tajusit sanoo ton ääneen, mä luulin automaattisesti et niil on vaan vuoden takuu, mut onhan niis ny takuuta vuoteen 08 asti! Eli mä vaan nyt kovasti rukoilen ja toivon et siihe mennessä meil pikkunen vaavi olis sylissä ja vaunuissa asti...

ap,

Uusimmat

Suosituimmat