Vierailija

kolmevuotias poika on kyseessä, jolla oli maailman kaunein vaalea hartioille ulottuva tukka...no, jätin hetkeksi askartelemaan yksikseen ja kun tulin katsomaan, hiuksia oli lattialla iso kasa ja toisella puolen päätä kaljuja läikkiä...ITKU TULI!!! Minun kaunis, kaunis pellavapääni!!!

Tänään pitänee varata aika kampaajalle, että leikkaa sitten loputkin lyhyeksi:' ' (

Sivut

Kommentit (37)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Oikeasti menee kylmät väreet, kun ajattelen teidän pitkätukkaisia poikia... Joilta on vaan otsatukkaa leikattu koko elämän aikana! Miten kehtaatte pitää sellaisia hiuksia pojalla?

Mä en voi käsittää, miksi kaikilla pikku-pojilla pitäisi aina olla lyhyt tukka. Tytöillä kyllä saa olla pitkä tai lyhyt tukka. Vai saako? Varsinkin kihara, pitkä tukka pikku-pojalla voi olla todella ihana! Monesti ihanampi kuin se 99 % pojilla oleva " isojen poikien tukka" . Miksi kaikkien pitää jo pienestä asti näyttää samalta???

Ap, voin kuvitella, miltä susta tuntuu! Meidän pojalla on samanlainen tukka kuin teidän pojalla oli ja itkisin myös, jos sen joku leikkaisi. Täytyypä muistaa, etten jätä poikaa saksien kanssa kahden.

Oikeasti menee kylmät väreet, kun ajattelen teidän pitkätukkaisia poikia... Joilta on vaan otsatukkaa leikattu koko elämän aikana! Miten kehtaatte pitää sellaisia hiuksia pojalla?

Mutta totta, minä olen paljonenemmän pahoillani kuin poika joka odottaa saavansa nyt kampaajalla lyhyen tukan (kun sanoin että nyt pitää leikata sitten loputkin)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat