Miksi rintojen korjaus on niin tuomittavaa?

Vierailija

Olen kärsinyt rinnoistani koko nuoruus- ja aikuisikäni. Rintani eivät ole pelkästään pienet, vaan myös kummallisen, ruman malliset (pyöreydestä ei esim. tietoakaan) ja kaiken kukkuraksi toisessa rinnassa on ikävä ja erittäin näkyvä pigmenttivirhe.

Kovin moni ei tiedä asiasta, sillä vaatteet päällä ongelman voi häivyttää oikeanlaisilla rintaliiveillä ja " irtosilikoneilla" . Ja alasti en olekaan sitten esiintynyt muille kuin pakon edessä esim. lääkärissä. " Yleiset" saunomiset olen jättänyt väliin sillä vihaan ihmisten sääliviä vilkuiluja. Seurustelusuhteiden eteneminen kädestä pitämistä pidemmälle oli nuoruudessani sula mahdottomuus, enkä vieläkään tunne oloani kotoisaksi alasti aviomiehenikään edessä vaikka asiaa on työstetty vuosia..

Pitkällisen säästämisen jälkeen olen nyt saanut kokoon rahat rintojen korjausleikkausta eli suomeksi silikonitissejä varten. Rohkaistuin kertomaan asiasta hyvälle ystävälleni, mutta mitä olikaan palaute. Olen turhamainen, minun pitäisi olla onnellinen ettei ole rintasyöpää ja menetä rintojani kokonaan, minun pitäisi olla onnellinen että olen pystynyt imettämään kaksi lastani sillä sitähän varten rinnat vain ovat!

Oletetaan, että tämä vika olisi hampaissani. Ne olisivat epäjärjestyksessä ja mustuneet. En uskaltaisi hymyillä, näyttää niitä. Kuinka moni tulisi silloin sanomaan, että korjauttaminen on turhaa typeryyttä: pureskelua vartenhan hampaat ovat ja sehän sulla sujuu!

Mikä ihme tekee juuri RINTOJEN korjauttamisesta niin helvetin turhamaista että minua pidetään idioottina jos siihen lähden?!?

Masentaa.

Kommentit (7)

Vierailija

rintasi sinua noin huolettavat, niin korjaa ne hyvällä omallatunnolla, eipä se asia kuulu ystävällesi tai muillekaan...jos sinulla on korjaukseen mahdollisuus ja olet tietoinen riskeistä niin anna mennä. pääasia että olet itse tyytyväinen. Elämä on niin lyhyt ettei sitä kannata tuhlata ulkonäön suremiseen.

Joten nyt masennus romukoppaan ja hyvää syksyn jatkoa :)

Vierailija

se on hänen mielipide. Sinä teet päätöksesi omasta kropastasi. Ja käsi sydämellä voin sanoa, että tuo muutos kannattaa. Selkeästi rinnat nykyisellään vaikuttavat elämääsi vahvasti. Niin ne vaikuttivat minunkin elämääni -hävetti AINA. Nyt ei hävetä enää yhtään ja voin olla esim. uimahallissa rennosti. Olen siis käynyt läpi tuon leikkauksen ja olen 100% tyytyväinen!!! Suosittelen lämpimästi.

Vierailija

Se on vain hyväksyttävä. Olet tainnut useamman vuoden kerätä rahaa ja samalla kärsien rinnoistasi. Tuskin tämä on sinulle hätiköity päätös, joten mene ihmeessä laittamaan ne silikonit. Jos se tekee sinut onnetteliseksi niin muilla ei ole nokan koputtamista asiaan!

T.Yksi joka ei menisi mihinkään kosmeettiseen leikkaukseen.

Vierailija

Siis että aikuiset naiset ottavat jonkinmoisen riskin, ja luvalla sanoen aika hölmön asian takia. Vielä pahempi on, kun nuoret tytöt ottavat ulkonäköpaineita ja alkavat korjata jotain, missä ei ole mitään korjaamista.

Olet kuitenkin aikuinen ihminen, ja perustelusi ovat varsin vakuuttavia. Täytynee muovata käsityksiään piirun verran suvaitsevampaan suuntaan. Onnea matkaan!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat