Mulla olis aikaa vielä yhteen perusteelliseen ennustukseen!

Vierailija

Eli tekisin laajan ennustuksen sellaiselle, joka olisi valmis kertomaan seuraavia asioita:

Oma ikä, miehen ikä, lapsitilanne, elämäntilanne, kolme tärkeintä luonteenpiirrettä itsessä. Ja jos elämässä on asioita jotka kovasti askarruttaa!

ennustaja

(ja siis vain yksi)

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Olen 25 mies 26 lapsia 2. Elämme avoliitossa, miehellä yritys minä kotona.

Olen laiska mustasukkainen stressaaja.

Rakastaako mies minua ja jos rakastaa niin miksi ei halua/voi viettää aikaa minun kanssa tarpeeksi ja miksi ei huomioi minua?

Vierailija

Ikäni 27, mies 26, kaksi lasta, avioliitossa, onnellinen, kotiäiti vielä hetken

Tärkeimmät luonteenpiirteeni; perfektionisti, mukavuudenhaluinen, lojaali

Askarruttaa työasiat ja mahdolliset isot muutokset elämässämme. Osaatko sanoa niistä? Kuinka näet lapsiluvun?

Vierailija

Sinulla on ollut epäonnea, ja huolia on ennemmän kuin tarpeeksi. Kuitenkin pohjalla on tasapaino ja onni rakkaudessa. JOku uusi miespuolinen henkilö on tulossa elämääsi, hän tuo jossain määrin huolta mutta enimmäkseen hyvää mieltä. Saat piakkoin iloisen viestin jolla on suuri vaikutus elämääsi joko talous-tai tunnetasolla. (kysessä voi olla sormus, kosinta, työsopimus tai uusi koti). Hyviä uutisia kuulet myös perhepiiristäsi, joku sinua huolettanut asia saa paremman käänteen. Työrintamalla on luvassa jonkinlainen kiista joka aiheuttaa muutoksen.

e

(annathan palautetta?)

Vierailija

Juu, hyvä pointti tuo, että sehän saattaakin olla vielä olemassa olematon henkilö. :-) (Olen nääs myös realisti, en pelkästään itsepäinen.) Juu, toinen poika voisi olla ihan kiva juttu. Pitäisi vaan ensiksi raskautua.

Ja siinä olen kyllä samaa mieltä, jos realismiltani ehdin, että mikä tahansa voi tarkoittaa mitä tahansa, täytyy vain osata ajatella asiaa tietystä näkökulmasta.

Kivaa syksyä ja iloisia viestejä sinullekin!!

3.

Vierailija:

Lainaus:

jos et tiedä kuka tuo miespuolinen henkilö on, hän voi olla ehkä tuleva poikasi. Jos et siis ole vielä raskaana niin voi olla että tulet raskaaksi ja saat pojan ;) kannattaa etsiä merkityksiä vähän syvemmältä! Mikä tahansa voi tarkoittaa mitä tahansa, jos sanotaan näin...;)

terv.ennustaja

Vierailija

Kiitos. Tässä palaute:

Juu, huolia on ollut, toivottavasti jo tarpeeksi, ettei enää tule, rakkauskin on onnellista, joo. Pitää paikkansa.

Jaa, kukahan se miespuolinen hlö voisi olla...kulostaa vähän omituiselta.

Toivottavasti saisin iloisen viestin, toivoisin saavani sellaisen kahdesta " paikasta" , joita en tässä sano.

Työrintamalla saattaa ollakin muutoksia. Kiistoista en tiedä sitten...

Ihan hyvä ennustus. :-) Siihen raskausasiaan olisin halunnut ehkä vähän kommenttia - mitenkäs sen laita on?

3.

Vierailija:

Lainaus:

Sinulla on ollut epäonnea, ja huolia on ennemmän kuin tarpeeksi. Kuitenkin pohjalla on tasapaino ja onni rakkaudessa. JOku uusi miespuolinen henkilö on tulossa elämääsi, hän tuo jossain määrin huolta mutta enimmäkseen hyvää mieltä. Saat piakkoin iloisen viestin jolla on suuri vaikutus elämääsi joko talous-tai tunnetasolla. (kysessä voi olla sormus, kosinta, työsopimus tai uusi koti). Hyviä uutisia kuulet myös perhepiiristäsi, joku sinua huolettanut asia saa paremman käänteen. Työrintamalla on luvassa jonkinlainen kiista joka aiheuttaa muutoksen.

e

(annathan palautetta?)

Vierailija

jos et tiedä kuka tuo miespuolinen henkilö on, hän voi olla ehkä tuleva poikasi. Jos et siis ole vielä raskaana niin voi olla että tulet raskaaksi ja saat pojan ;) kannattaa etsiä merkityksiä vähän syvemmältä! Mikä tahansa voi tarkoittaa mitä tahansa, jos sanotaan näin...;)

terv.ennustaja

Vierailija

Ensiksikin kiitos!

" Näen varakkaan pariskunnan (te tai esim.vanhempanne) ja näiltä osin taloutenne tulee olemaan tulevaisuudessa turvattu." Jup, molempien vanhemmat on ihan varoissaan tosin nuoria vielä perintöä jättämään :) (onneksi)

" Vaalea mies/poika on sinulle läheinen ja tuo elämääsi paljon onnea pitkällä tähtäimellä." Molemmat poikani ovat vaaleita, ja koen onnea heistä, ainakin silloin kun nukkuvat kiltisti :)

" Jonkinlainen erkaantuminen on tiedossa läheisesi kanssa; tähän liittyy rikottuja lupauksia ja joku epärehellinen henkilö. (voi liittyä työhön tai sukulaisiin/ystäviin)." no yksi ystäväni vamppas toisen ystävämme avomiehen itselleen... vois olla se, toivottavasti ei oo muita pettymyksiä tulossa...

" JOku sukulaisesi tai ystäväsi tekee jotain, mitä et alkuun hyväksy, tosin se ei ole väärä teko vaan sinulle jostain syystä vaikea." apua! toivottavasti parhaan ystävän raskaudessa ei tule ongelmia!!! " Onnenpotkuja tulee useampia kohdallesi työelämässä, olet oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Sinun on tehtävä päätös joka alkuun pelottaa, et usko kykyihisi, mutta joku mies ohjaa sinut oikealle tielle. Asian kanssa ei ole kiirettä, tiedät kun se osuu kohdallesi." sitä odotellessa :) luo toivoa tulevalle!!!

kiitos! t.nro.4

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Eli tekisin laajan ennustuksen sellaiselle, joka olisi valmis kertomaan seuraavia asioita:

Oma ikä, miehen ikä, lapsitilanne, elämäntilanne, kolme tärkeintä luonteenpiirrettä itsessä. Ja jos elämässä on asioita jotka kovasti askarruttaa!

ennustaja

(ja siis vain yksi)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat