Normaali ruumiinlämpö?!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei!

Tiedätteköte kuinka paljon digikuumemittareihin on luottamista?Oon alkanu metsästään ovulaatiota ja oon alkanu tekeen lämpökurvaa..

Otan joka aamu samaan aikaan kainalosta lämmön ja nyt näyttää siltä et mun normaalilämpö on 35,9 eli tosi matala!Voiko ne näyttää väärin?

Oon aina luullu et mun normaalilämpö on paljon korkeempi..

Kommentit (1)

Vierailija

mulla on sellainen hämärä muistikuva, että ainakin jotkut digimittarit näyttää aina 0,5 astetta alhaisempia lämpötiloja. Eli niissä 36.5 on jo lämpöä/kuumetta.

Mulla on alhainen ruumiinlämpö ja digimittarilla oon saanu aamuisin aina 34-alkuisia tuloksia! Nyt ostin apteekista ihan ovulaation bongaukseen tarkoitetun mittarin (Geratherm) ja sillä oon saanut tuloksia väliltä 35.8-36.1.

Kai ne suosittelee tavallista mittaria digimittarin sijaan, on kuulemma tarkempi, en kyllä muista perusteluja. (itse kyselin mittailuvinkkejä juuri viikko pari sitten :) Ja tavallinen kuumemittari on siis ihan yhtä hyvä kuin toi ovismittari. Ovismittarissa on vaan jotain myrkytöntä metalliseosta (jota on helv**** vaikea saada laskemaan ravistamalla) ja siinä on jättisuuret numerot niin että saa tarkkoja tuloksia.

Tsemppiä mittailuihin!

-Q-

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat