Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ivf:llä plussanneet?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei, mulla alkaa tänään oikeasti tämä ivf hoito enissimmäistä kertaa. Eli ekat sumuttee otetaan ihan kohta. Olisin halunut kuulla teiltä muilta ivf:läisiltä että montako hoito kertaa teillä oli takana ennen kuin se paljon kaivattu plus tuli? Itsestäni sen verran että olen 33 v, taustalla lievä endometrioosi. Raskautta yritetty yli 4 vuotta... Toivo plussaan silti korkeat;-)

Kommentit (9)

Vierailija

Onnea! Meillä eka ivf toi toivotun tuloksen. Tuoresiirto meni mönkään, mut sit pas:illa onnistuttiin ja poika nyt 1v7kk. Kolmas alkionsiirto ei tuottanut tulosta ja sit aloitettiin taas alusta. Siinä oli käydä onnellisesti, mut tulikin km rv 6+6 eli noin kuukausi sitten ;( Nyt odottelen menkkoja alkaviksi ja saatais taas hoidot jatkumaan.

Vierailija

Tosi ihanaa kuulla onnistumisestanne! Yritän itse olla positiivinen (vaikka ei varmaankaan ole joka päivä niin helppoa) tämän suhteen ja saa olla kiitollinen että tämmöisiä hoitoja löytyy. Paljon liimaa ja tarrasukkia teille kaikille ja toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun saakka!

Vierailija

onnea kovasti teille, toivotaan ettei tarvitse kauaa odotella!

Meillä onnistui toinen icsi-hoito. Kaksi alkiota siirrettiin, joista toinen tarttui. Kaikki on mennyt tosi hyvin, nyt rv 15. Yksi odottaa tästä erästä pakkasessa.

Ekalla hoitokerralla siirrettin samoin kaksi alkiota, jotka molemmat lähti kasvamaan, mutta tipahtivat kyydistä rv 7. Pakkaseen ei jäänyt yhtään sillä kertaa.

Minulla myös endo, melko paha, ja miehelläni heikohko siittiösaalis. Mentiin suoraan icsi-hoitoon reilu vuoden yrityksen jälkeen. Minusta hoidot tai suihkuttelut ei tuntuneet oikeastaan yhtään raskailta, rankin vaihe alkoi plussaamisen jälkeen kun pelkäsi keskenmenoa. Luulin, että pelko loppuisi rv 12 jälkeen, mutta näyttää se yhä jatkuvan...

Pidetään paukkuja teille! jaipur

Vierailija

meillä yritettiin ensin 2 ivm hoitoa, joista toisessa ei saatu edes alkioita. Sitten tehtiin kaksi ivf:ä. Toisen ivf:n tuoresiirrosta sai alkunsa iki-ihanat kaksosemme (tyttö ja poika).

Kaikkea hyvää kaikille hoidoissa olijoille. Toivottavasti plussaatte joka ikinen. Ja pian!

Tarina ja kaksoset jo 1v2kk

Vierailija

4.ivf tuotti tuloksen ja nyt massussa myllää yli 5 kiloa elävää lihaa eli kaksosia täällä odotellaan. :-D

siperoinen+männiäiset rv.37+5

Vierailija

meillä toisen IVF:n tuoresiirto toi meille esikoisen. Siitä hoidosta saatiinkin vain yksi alkio! Ja muutenkin koko hoito meni tosi monimutkaiseksi ja monessa kohtaa pieleen: lopputulos sitten kuitenkin onnistui :) Eli älä hätäile, vaikkei solusaalis olisikaan mitenkään hulppea. Oikeastikin se yksi riittää! Vaikka ainahan olisi ihanaa saada pakkanen pullolleen huurunokkia!

Itselläni paha endo ja hoidot aloitettiin suoraan IVF:llä ollessani 29v.

Tsemppiä ja onnea matkaan!

Vierailija

osaan tehtiin ivf ja osaan tehtiin icsi. 2 siirrettiin ja kaksoset nyt 3v! Olen edelleen yhtäkiitollinen kun melkei tasan 4 v sitten eli 24.10 2001 mulla alkion siirto:)

Vierailija

Hei Jaguar,

ja onnea kovasti ensimmäiseen ivf-hoitoosi. Pidän kovasti peukkuja!

Me olimme hyvin onnekkaita, sillä ensimmäinen ivf tuotti tulosta. Nyt mennään rv 8+3. Takana selittämätön lapsettomuus ja kolme tuloksetonta iui:ta.

-Tuulia

Uusimmat

Suosituimmat