Nyt on joku sairas pelottelija eksynyt tällekin palstalle...

Vierailija

Saatko jotain sairasta nautintoa pelottelemalla noilla lintuinfluenssaan kuolee kaikki löpinöilläs. Hyvähän sun on pelotella herkässä tilassa olevia (raskaana olevia tai imettäviä..). Just kerrottiin, että pohjoismaissa on paras tilanne ton tintutaudin suhteen.

Kommentit (12)

Vierailija

Siellä voi käydä katsomassa pandemia-ennusteen, noin 9000 suomalaista voi kuolla. Ennuste.

Ei kai raskaana olevilla ole sen enempää pelättävää kuin muillakaan, meillä muilla on lapset jo maailmassa ja saattavat saada tartunnan, herkkiä kai tässä ollaan kaikki

Vierailija

Mut tosiasioista pitää mun mielestä voida keskustella. Ei mua pelota sen enempää, kun ottaa itse asioista selvää. Seuraa uutisia ym..ym Pysyy tilanteentasalla ja pelkolin pysyy aisoissa.

Vierailija

että 1/4 kansasta sairastuu ja tästä määrästä kuolleisuus on noin 1%, eli ei ihan 30000...

Hysteriaan ei ole aihetta, tavalliseenkin influenssaan kuolee Suomessa vuosittain 1500 henkeä. Kuolleet ovat suurimmaksi osaksi tässä lintuinfluenssatapauksessakin vanhuksia ja muuten heikkokuntoisia. Valitettavasti myös lapsilla on suurempi riski, tämä minua pelottaa ihan oikeasti.

Vierailija

Mitään tappavaa ihmisestä toiseen tarttuvaa lintuinfluenssaa ei ole eikä välttämättä tule ja jos tulee niin siihen Suomi varautuu niin hyvin kuin mahdollista!!!! HOHHOIJAA!!

Vierailija

mihinhän tuo ennuste perustuu? Oletetaanko, että influenssasta tulee vähemmän tappava? Nythän sen tappoprosentti on jotain 50% tai yli.

Vierailija

ei olla varmaankaan hakeuduttu hoitoon tarpeeksi ajoissa ja ei varmaan ole yhtä hyvä tilanne lääkevarastoissa kuin pohjoismaissa!!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat