Onnistuukohan pelkka yotyo kahden pienen lapsen aidilta..?Hoitoalan tyo kyseessa.Ennen lapsia tein vuorotyota,mutta nyt mietityttaa.

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (4)

Vierailija

Mitä eroa sillä on onko töissä vai nukkumassa? Jos lapset ovat päivällä sitten päivähoidossa esim. 5-6 tuntia kun nukut ja yöt sitten vaikka isänsä kanssa. Illat ja osan päivästä ennen töihin menoa voi olla sitten lasten kanssa normaalisti.

Minä olen tehnyt 3-vuorotyötä ja mielestäni oli helpompi valvoa yö töissä ja nukkua sitten 3-4 tuntia päivällä (jolloin lasta hoiti hoitaja) kuin valvoa koko ajan heräilevän lapsen kanssa yöt läpensä ja hoitaa sitten itse päivät tai käydä töissä päivävuorossa.

Vierailija

uskoisin niin. itse teen kolmivuoroa. ja jos lapset hoidossa niin mikäs siinä.

meillä on vasta toinen lapsi saanut hoitopaikan joten oma nukkuminen häiriintyy välillä kun kuopus mekastaa kotona isin kanssa kun yritän nukkua

Vierailija

meillä lapset päivisin päiväkodissa ja saan rauhassa nukkua kunnon unet kenenkään häiritsemättä. Yövuorojen aikaan ole pirteimmilläni!

Vierailija

Itse teen hoitoalan töitä pelkkänä yöhoitajana firmassa, joka tarjoaa yöhoidon palveluita esim. kunnille. Tällä paikkakunnalla meitä on kaksi työntekijää, valvomme siis yksin ja 5 yötä putkeen.

Lapset 3v8kk ja 1v4kk ovat perhepäivähoidossa, jonne mies vie heidät töihin mennessään aamuisin ja jompi kumpi meistä hakee heidät iltapäivällä. Nukun päivisin noin 7h, klo 7-14. Paremmin saan nukkua päivällä kotona kuin öisin ;)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat