Vkon 41 IVFläiset, mitä kuuluu?!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Piina on siis alkanut.. Mulle siirrettiin eilen yksi, kuulemma loistoyksilö. Kaikenkaikkiaan kymmenestä tyhjennetystä rakkulasta seitsemän oli kypsää. Niistä hedelmöittyi kuusi, joten 5 jäi pakkaseen. Nyt vaan toivon, ettei pakkaselle tarttis mennä piiitkään aikaan vaan tämä hoito toisi toivotun tuloksen.

Tsemppiä piinailuun!!

Kommentit (5)

Vierailija

Mulle siirrettiin torstaina 2 alkioo ja pitäis jaksaa piinailla vaan tonne testipäivään saakka joka on siis 28.10. Menkathan pitäis oikeesti alkaa jo aiemmin ja viimeksi ainakaan ei tarvinnut edes testata kun tuliva sukollisesti ajallaan=(

No,toivossa eletään siihen asti! Mulla punktiosta saaliiksi saatiin 13 munasolua joista 7 hedelmöittyi,meilläkin siis 5 jäi pakkaseen. ICSI oli meillä käytössä simppojen huonon laadun takia.

Alavatsassa tuntuu ajoittain kipuja ja painon tunnetta mikä on ihan normaalia,ihan jo noitten Lugesteronienkin takia,en siis kovin aseta toiveitani tuntemusten varaan.

Missäs muut kanssapiinailijat?

Vierailija

Punktiosta asti olen ollut todella kipeenä, vatsa särki 4 päivää (hyperi)

Siirron jälkeen kävin illalla viellä päivystyksessä, olo oli niin tukala.

Siirrettiin yksi top alkio koska nestettä ei ollut niin paljoa että se olisi ollut vaarallista.

Sen jälkeen kun olo hiukan parani, tuli vatsatauti (alakautta :( ) sitten sain flunssan, joten ei oo kerennyt oikeen piinailemaan.

Testi tehdään 25.10

CC

Vierailija

Eli mulle siirrettiin yksi hyvänlaatuinen 4-soluinen alkio ja nyt PP5 menossa... Eipä juuri tuntemuksia mihinkään suuntaan, tosin viimeviikkoinen punktionjälkeinen turvotus on laskenut kyllä.

Vierailija

Viime keskiviikkona siis siirrettiin yksi, ilmeisestikin melko hyvä alkio tuonne masuun. Olotila on ollut aika surkea välillä. Turvotusta, närästystä, vatsa sekaisin eikä yöllä ole saanut kunnolla nukuttua. Nyt kuitenkin alkaa olo normalisoitua ja töihinkin jo uskalsin mennä. Seuraavaksi alkaakin sitten se oireiden kyttääminen ja piiiiiiitkä piina ennen testiä.

Mutta luottavaisin mielin ollaan vielä tässä vaiheessa!

Vierailija

Alkionsiirto (yksi kpl) oli 12.10. ja testaus on 26.10.

Turvotus on täälläkin nyt laskenut ja vatsassa tuntuu ihan perinteisitä menkkaoireilta. Toivon, että se e sitä kuitenkaan olisi...

Olotila vaihtelee toivosta epätoivoon!

Tsemppiä kaikille.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat