harmittaa kun äippäloma loppuu ja vauva on vielä pieni, mutta on PAKKO mennä töihin :-(

Vierailija

siis tuo kotihoidontuki on niin naurettava! Eihän sillä saa kun yhdet kunnon kengät ostettua!

Mä en tajuu, miten jotkut voi olla kotona kolme vuotta. Mahtaa teidän miehillä olla tosi hyvät tulot!

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

no joo, on meillä suuri tukiverkostokin että jos jotain yllättäävää suurta rahanmenoa tulisi emme olisi pulassa. itse ajattelin asian niin että lapset hankitaan kun vielä voidaan järjestää kotona olo eli ei ole suuria lainoja tms maksettavana...kaikki on ennakoinnista ja arvomaailmasta kiinni. kyllä minustakin tuntuisi hirveältä laittaa 9kk ikäinen hoitoon, siksi jään kotiin ja nautin.

Vierailija

AI MENE SOSSUUN JOS HALUAT KOTIIN JÄÄDÄ. JUST JOO; JA ELÄ MUIDEN KUSTANNUKSELLA!!!!!! Se nyt on ihan normaalia laittaa alle vuoden ikäinen hoitoon, monissa maissa laitetaan jo 3 kk ikäiset hoitoon. Ilmeisesti nämä harjaantuneet sosiaalipummit eivät ymmärrä miten hyvin Suomessa on järjestetty äitiysloma ja pitkään. Mun mielestä TÄYSIN ok mennä töihin. Itseasiassa parempi se kun elää toisten kustannuksella. Sitäpaitsi, onko nämä " kotiäidit" sitten niin paljon parempia kun roikkuu kaikki päivät netissä, varsinaista laatuaikaa lapsille. Itse olen ainakin parempi äiti kun käyn töissä ja jaksan tehdä illat ja viikonloput kaikkea kivaa lapseni kanssa.

Vierailija:

Lainaus:

Me saadaan asumistukea, asumislisää, opintotukea, äitiyspvrahaa, lapsilisät ja hoitorahaa vähän. Pärjätään todella nipin napin, mut pärjätään kuitenkin. Säästöjä aina jää kesälomilta ja niillä eletään syksyisin. Mene sossuun jos haluat kotiin jäädä!

Me ei saada edes sossusta mitään, vaikka pitäiski...lapsella on tili, sen takia ei rahaa tipu:(

Vierailija

Kyllä huomaa että tällä palstalla ei työntekoa juuri arvosteta. Köyhäily on hyvä asia, ja jos haluaa lisää valuuttaa, on vaihtoehdot

a) huijata yhteiskunnalta lisää tukia

b) patistaa mies tekemään enemmän ylitöitä

Mitenkään ei voi olla realistinen vaihtoehto, että PYHÄ ÄITI menisi töihin. Ei, sehän on kauheaa!

Vierailija

Me saadaan asumistukea, asumislisää, opintotukea, äitiyspvrahaa, lapsilisät ja hoitorahaa vähän. Pärjätään todella nipin napin, mut pärjätään kuitenkin. Säästöjä aina jää kesälomilta ja niillä eletään syksyisin. Mene sossuun jos haluat kotiin jäädä!

Me ei saada edes sossusta mitään, vaikka pitäiski...lapsella on tili, sen takia ei rahaa tipu:(

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

siis tuo kotihoidontuki on niin naurettava! Eihän sillä saa kun yhdet kunnon kengät ostettua!

Mä en tajuu, miten jotkut voi olla kotona kolme vuotta. Mahtaa teidän miehillä olla tosi hyvät tulot!

Vierailija

et luultavasti ole yhtään sen rikkaampi jos töihin lähdet kun että jäisit kotiin, tosin lapsellasi voi sitten olla enemmän uusia vaatteita ja muuta materiaa mutta onko se sitten arvokkaampaa kuin kotona oleva lapsi jolla käytetyt vaatteet ja ei ehkä niitä uusimpia hittileluja.

Vierailija

Ja mulla ei todellakaan ole rikas mies vaikka olen itse kotihoidontuella. Mies on opiskelija, ja tulemme toimeen, mutta ravintolaillallisia emme harrasta vaan teemme halpaa kotiruokaa.

Taitaa sun miehelläsi olla hyvät tulot, jos saisit noin vähän kotihoidontukea.(eli et saisi hoitolisää). Niillähän te tulisitte loistavasti toimeen.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat