Mitäköhän sitten??? Auttakee...

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Eli tammikuussa tulee sekunda lapsettomuutta kaksi vuotta täyteen. Julkiselle lähete helmikuussa ja sen jälkeen on tutkittu simpat, munatorvet, kilpirauhas ja joku maitohormoni verikokeet alkukierrosta ok ja nyt olen menossa loppukierrosta progesteroli? kokeeseen.

Nyt katsotaan taas mun vaatimuksesta tilannetta uudestaan verikokeen jälkeen, muuten kontrolli puolen vuoden päähän. En taida enää jaksaa tätä julkisen vitkuttelua.

Meillä yksi lapsi kohta 3 v, häntä tehtiin 10 kk ja söin teroja silloin 3 kk. Nyt olen popsinut teroja jo viisi kuukautta.

Clomi resepti on taskussa, mutta en aloittanut tässä kuussa, kun piti odottaa noita edellisiä koetuloksia.

MIssähän mättää vaiko vain korvien välissä???

Onko teillä muilla näin hidasta toimintaa julkisella???

Tuntuu vaan, että mulle sanotaan aina että puolen vuoden kuluttua sitä ja tätä ja mitään ei yritetä tosissaan, ikääkin kohta 36.

Ottaa siis päähän, kuten huomaatte...

Kommentit (2)

Vierailija

myös minä tullut. Alunperin halusin julkiselle sen vuoksi, koska luulin, että meillä on heti edessä järeämmät hoidot. Viime vuonna mies oli kivesleikkauksessa ja tämän vuoksi luulin koko ajan, että vika on miehessä ja ei ollutkaan.

Odotan nyt tuon hormonikokeen tuloksen, pyydän paperit ja soittelen yksityiselle. Ei asuta pääkaupunkiseudulla, joten en ole varma, joudunko inssiinkin toiseen kaupunkiin, siinä mielessä julkinen olisi ollut helppo.

Olen nyt yli vuoden rampannut eri lääkäreillä ja ainoastaan lähetteen julkiselle kirjoittanut otti minut vakavasti. Kohta täytän 36 ja sitten sanotaan, että olen liian vanha.

Usko loppuu tähän touhuun...

Kiitos, kun vastasit!!

Tsemppiä sinulle!

Vierailija

olen minäkin huomannut. Jos nyt aloittaisin alusta, en kyllä suostuisi odottamaan niitä kaikkia aikoja mitä olen joutunut. Esim. esnsi lähetettä tutkimuksiin, siitä tutkimusaikaa puolta vuotta..sitten kaikkia niitä kuukausia kun hoitoon ei mahdukaan - vaikka kuinka monta kertaa. Sekin tuntui kohtuuttomalta omalla kohdalla toistuvasti.

Sitten esimerkiksi täällä pääkaupunkiseudulla isommat hoidot tehdään vain naistenklinikalla, jonne oli vuoden jono. Että ihan totta - jos muita vaihtoehtoja on ne on varmasti parempia, jos siis on rahaa. Itsekin olen nyt jo 34 ja nyt kun olen päässyt ivf-hoitoihin lasketaan miten kannattaa enää tässä iässä - miten tulee iän mukana kaikkia juttuja. eipä niistä paljon siinä alussa puhuttu. Että juu, olen melkein itselleni vihainen, että miksi lähdin tähän julkisen odotusputkeen. Nää siis vain mun ajatuksia tällä hetkellä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat