Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ei tästä taida tulla mitään.... itku!!!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

kävin tänään lääkärissa kontrollissa, ensi viikolla olisi tarkoitus tehdä inssi. nyt kp10 ja limis vain 5mm ja molemmilla puolilla yhdet vain n. 14-15mm munikset kasvamassa. minusta tämä ei kovin hyvältä kuulostanut vaik tohtori oli vielä ihan toiveikas. nyt täytyis alkaa tikutus ja ajankohdan pitäisi osua ennustusten mukaan ensviikon puoliväliin. minulla vaan nämä ennustukset eivät ole koskaan pitäneet paikkaansa. edelleen pitkä ja hieman epäs.kierto. n.30-35. lisäksi löytyi aika iso ehkä joku kystinen muutos, mikä säikäytti. 2kk sitten siellä ei näkyny mitään. nyt on mieli todella maassa. mieskin on matkoilla ettei voi sille valittaa. ei näistä clomeista ole ollut kuin haittaa. minulla on ihan sellanen tunne ettei ens viikolla pystytä mitään tekeen. tää on masentavaa olla viallinen. miehessä ei mitään vikaa.

no parempaa onnea muille!

viikonloppuja!!!!!

-p-

Kommentit (2)

Vierailija

kiitos kannustavasta viestistä. niin se lääkärikin sanoi että munikset kasvavat 1-2mm/pvä, mutta jotenkin ymmärsin että asiat voisi paremminkin olla. tämä olisi eka inssi meille. no täytyy odotella ens viikkoon ja kattoa mitä käy. tsemppiä myös teille

-p-

Vierailija

Hei

Tuohon limikseen en osaa mitään sanoa, mutta munarakkulat kyllä ehtii kasvamaan. Joskus vähän liiankin nopeeta!

Mulla on Puregonkierto menossa (ovulaatioinduktio hoitona) ja viime viikon maanantaina oli kolme 14-15mm munista ja torstaina menin uudestaan ultraan tarkoituksena irrotella niitä Pregnyl-piikillä. Mutta ne olivatkin jo irronneet itsestään! Eli aika vauhtia kasvavat.

Toivotaan, että limakalvot paksunee ja pääsette tositoimiin, eikä kystaa enää näy.

Elvira

Uusimmat

Suosituimmat