G: Miten raskaus on vaikuttanut seksielämäänne?

Vierailija

Kertokaas nyt muut miten raskaus on vaikuttanut seksielämäänne. Siis raskausaikana.. Harrastatteko useammin/harvemmin/yhtä usein kuin aikaisemminkin? Oletteko saaneet jotain uutta seksielämäänne?

Kommentit (5)

Vierailija

kovin kiinnostunut seksistä. Ei ollut miehenikään, sillä hän ei tehnyt yhtään aloitetta. Olimmekin ilman seksiä muutaman kuukauden.

Vierailija

Minulla ja miehelläni seksielämä koki varsinaisen romahduksen minun tullessani raskaaksi... Erittäin kova alkuraskauden pahoinvointi vei haluni ja olimme tauolla aika pitkään. Mutta raskauden lähestyessä puoltaväliä tunsin itseni kuin uudelleen syntyneeksi ja halut palasivat nopeasti pahoinvoinnin loputtua. Seksi tuntui silloin palavammalta kuin koskaan aikaisemmin suhteessamme. Tuskin voisin edes verrata sitä seurustelumme alku aikojen kiihkoon, raskauden puolivälissä seksi oli parempaa kuin koskaan. Mutta kun minulle muotoja kertyi hieman enemmän ja väsymys palasi kuvioihin raskauden toiseksi viimeisellä raskauskuukaudella myös halut hiipuivat. Minulla on reilun viikon päästä laskettu aika ja seksiä ei ole kaivattu enää pariin viikkoon lainkaan... Sen sijaan hellyyttä ja läheisyyttä on ollut enemmän kuin suhteessamme yleensä ja se tuntuu varmaan paljon paremmalta kuin minkään asteinen seksikokemus tällä hetkellä. Voihan parisuhteesta nauttia muullakin tavoin kuin seksin kautta, raskauden aikana kaikki muu hellyys tuntuu saavan ainakin minun kohdallani aivan uuden merkityksen ja nykyään nautin jo suuresti siitä kun saan tuntea toisen ihmisen vierelläni. Esimerkiksi kunnon pitkä rutistushalaus lämmittää mieltä erittäin paljon pienen suukon kera!!

Mielestäni jokaisen on yhdessä kokeiltava mikä tuntuu parhaalta raskauden aikana... Minun kohdallani tämä esikoisen odotusaika on ollut myös parisuhteelle hyvin kasvattavaa aikaa ja silloin on pystynyt tutustua kumppaniinsakin hyvin eritavoin kuin aiemmin. Kun kumpikin muistaa kunnioittaa molempien toiveita ja tarpeita ja kun niistä keskustellaan niin on enää vain mielikuvitusrajana tehdä kumppani onnelliseksi ja saada hänet viihtymään parisuhteessa. Raskaus ei ole sairaus vaan uusi elämänvaihe joka on tarkoitettu mielestäni myös parisuhteen kehittämistä varten. Raskaus aikana voi oppia paljon itsestään, kumppanistaan ja parisuhteestaan.

Vierailija

huolimatta ja vielä himokkaampi keski- ja loppuraskaudessa. Mulla oli älyttömiä fantasioita ja tyydytin itteäni useita kertoja päivässä. Loppuraskaudessa mieheni ei ollut enää niin innokas. Synnytyksen jälkeenkin on himottanut, mutta sekstailu on kielletty jälkitarkastukseen saakka maassa jossa asun ja mieheni haluaa kunnioittaa tätä kieltoa, itse olisin kyllä valmis.

Vierailija

alkuraskauden pahoinvoinnista huolimatta olimme alussa aviomieheni kanssa tosi kiihkeinä!!! Halusimme molemmat useasti ja seksi oli mielestäni parasta mitä koskaan olen kokenut! Hormoonitko vai toivottu raskausko teki hyvää...? Tätä vaihetta kesti aikaste pitkään, nyt on vähän " rauhoittunut" , enkä itse koe enää samanlaisia hekuman hetkiä. (Nyt RV25.) Seksi kuitenkin sujuu hyvin ja nautin kyllä joka kerta. Vatsa ei mitenkään ole esteenä, pystymme rakastelemaan miten päin vain. Hellyys meiltä puuttuu lähes kokonaan, ja tästä olenkin huolissani, että miten on jos/kun loppuraskaudesta ei enää pysty/haluta. Itse kaipaan kyllä hellyyttä, mutta tuntuu että sitä kun osoitan, huomaamme kohta sekstailevamme. Kaikki hellyysvinkit kehiin!!!!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat