pikku pirpanasta haaveileva esittäytyy

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

hei. olen kolmekymppinen esimmäistä kertaa vauvakuumetta poteva. nyt elämäntilanne on suotuisa ja isäntäkin asiasta innostunut, joten pillerit pois ja kattomaan josko luonto tekisi tehtävänsä.

Nykyään näyttää olevan trendi että tehdään niitä ovistestejä. yrittääkö kukaan enää ilman niitä?

entä ne testit, mikä on havaittu parhaaksi jos niistä itsekin innostun?

Kommentit (3)

Vierailija

Meillä oli/on menossa vasta toinen yrityskierto ja tein toissa päivänä haamutestin. Nyt kp 29/26-27... En käyttänyt ovistestejä, mutta olin jo päättänyt käyttää seuraavassa kierrossa, jos tästä ei olisi tärpännyt...

Tuntuu siltä, että yleensä ovistikkujen kanssa onnistuu paremmin, tai olen lukenu juttuja, joissa ollaan yritetty pitkään ja otettu sit käyttöön ovistikut ja heti on tärpännyt... Sehän voi toisaalta pelkkää tuuria!:)

Toivottavasti teillä tärppää nopeasti - ovistikuilla tai ilman!:)

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Vierailija

joku (ainakin me :) yrittää vielä ilman ovistikkujakin, ja kolme lasta jo on, ilman tikkuja :)

Nyt yritellään neljättä, ja jos ei muutamaan kuukauteen tuu tärppiä, voisin harkita tikuttamistakin ;)

Kahden-kolmen päivän välein tapahtuvat yhdynnät " pitäisi" ennemmin tai myöhemmin tuottaa + tuloksen, näin sanoi gynekologi taannoin.

Kello kaulassa ei vauvaa yritetä, mutta yritetään ainakin olla aktiviivisia makuuhuoneen puolella ;)

Toivotaan pikaista raskautumista sinnekkin!

Vierailija

välillä näitä lukiessa on tullut fiilis että tämä vauvan tekokin on teollistettu, vauvaa ei tule jos et käytä tikkuja sun muita. Kiva kuulla että ilmankin onnistuu :) Täytyy katsoa ja kuulostella aikansa ihan ilman tikkuja ja jos ei kuulu niin sitten harkita.

tsemppiä teille!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat