Mieheni antoi minulle 6kk aikaa.

Vierailija

En rakasta ja sitoudu häneen tarpeeksi. Hän rakastaa minua syvästi. Minä en. Mies sanoi, että jos tilanne on sama 6kk päästä, olisi parasta erota.

Minä teen parhaani. En vain osaa. En ole tarpeeksi hellä. En ole tarpeeksi läsnä. En vain kykene.

Tiedän etten voisi saada parempaa miestä kuin omani. En halua menettää häntä. Itkettää enkä tiedä mitä tehdä.

Onko kukaan ollut vastaavassa tilanteessa?

Kommentit (14)

Vierailija

jos haluaa suhdetta parantaa. Jos miehesi vain " antaa sinulle 6 kk aikaa" hoitaa suhteenne kuntoon, voit olla varma ettei se tule paranemaan siitä sen kummemmin, ainakaan pidemmän päälle. Parisuhde vaatii molemmilta jatkuvasti työtä, olis ehkä syytä keskustella asioista enemmän ja puhua toiselle suoraan mitä ajattelee... Vaikeita asioita, tiedän, ja helppo sanoa ulkopuolisena. Toivottavasti saatte asiat selvitettyä!!!

Vierailija

hoidatko sinä kodin ja lapsen? onko mies heittäytynyt toiseksi lapseksi? huomioiko hän sinua? (miksi miehen pitäisi aina olla saamapuolella jos ei anna mitään.........)

Vierailija

Meillä on siis yksi lapsi, ei enää niin pieni.

Kyllä, taidan olla masentunut, mutta olen ollut tällainen vain tämän muutaman päivää.

Minull ei ole ketään ystävää jolle tästä asiasta puhua. Ehkä terapia on hyvä. En vain tiedä voiko se auttaa. Ehkä vain en rakasta tarpeeksi. En tiedä miten se tapahtuu. En vain osaa. On aika kamala tunne kun tajuaa ettei minua rakasteta sellaisena kuin olen.

Vierailija

Mielesäni minä haluan mutta mies sanoo ettei se siltä vaikuta. Olen etäinen enkä hellä enkä henkisesti läsnä. Mies antoi 6kk aikaa parantaa tilannetta.

ap

Vierailija

En taida rakastaa häntä enää. Meillä on kolme lasta ja hän on hyvä isä joten en halua erota. Tyydyn tähän ja toivon,että rakkautta löytyisi vielä.

Vierailija

Mitä muuta miehesi vielä vaatii? Me ainakin vaan eletään elämäämme, joskus käydään yhdessä kävelyllä, kaupoissa...Mies päivät töissä, minä hoidan lapset... Tätä se on, elämäämme. Olen tyytyväinen. Mies myös.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat