Uudelleen raskaaksi, vastausta kaipaan

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Mieltä askarruttaa seuraavanlainen ongelma:

Synnytin maaliskuun lopussa tytön, ja kuukautiset alkoivat nyt syyskuun 10. päivä. Ollaan miehen kanssa yritetty jo uutta raskautta.

Nyt on edellisten menkkojen alusta 34 päivää, eilen testi näytti negatiivista. Voisiko kuitenkin olla mahdollista, että olisin raskaana, vai onko kierto vain näin ekalla kertaa paljon pidempi kuin normaalisti?

-Kommentteja ja kokemuksia kaipaileva Niina

Kommentit (7)

Vierailija

Eli synnytin tammikuun puolivälissä. Kuukautiset alkoi jo toukokuun alussa. Seuraavat viisi kertaa kuukautiset tuli tosi epäsäännöllisesti; ensimmäisen ja toisen kerran välissä oli 43päivää!! Ja kerkesin jossain vaiheessa jo miettiä olevani raskaana. Pikkuhiljaa kierto tasottu ja vasta pillereiden aloitus teki täysin säännölliseksi. Mutta ties vaikka olisit jo raskaana!! Jos kuitenkaan vielä et ole, niin oikein paljon onnea yrityksiin!!! =)

Vierailija

Esikon syntymän jälkeen ekat menkat tuli hänen ollessa 8kk ja toiset pari kolmea kuukautta myöhemmin.

Kukautiset muuttuivat säännöllisiksi vasta kun lopetin imetyksen pojan ollessa reilun vuoden.

Minulla myös maaliskuussa syntynyt vauva. Kesällä oli yhdet päivän kestävät menkat, samoin viime viikolla.=) Muuta ei ole vielä ollut.

Vierailija

Katotaanpa, miten käy. Ainakaan vielä ei ole menkkoja kuulunut.

Ensimmäisen vauvan kohdalla vaan sattui niin upea tuuri, että heti eka yrityksellä onnistui, niin jotenkin sitä ajattelee, että miksipä ei toisellakin kertaa. Mutta eipä tässä mitään kiirettä loppujen lopuksi, tulee jos on tullakseen.

-Niina

Vierailija

Mulla synnytys kesäkuussa ja ekat menkat syyskuussa ja nyt odottelen toisia. Ei siis haluttaisi vielä toista lasta ja kortsulla on menty ja täysimetän, että luulisi ehkäisyn toimivan, mutta eipä sitä koskaan tiedä.. Nyt on kp 38 menossa ja menkkoja ei kuulu. En ole tehnyt testiä ku olen lukenut täältä, että kierto voi olla tod sekaisin. Mutta kyllähän se vähän kiinnostaa, että onkohan sitä nyt raskaana...kun alkaa niitä raskausoireita kuvitella jo. No jos on niin otetaan vaavi vastaan. Mutta siis menkkoja odottelen mä.

Vierailija

Synnytin vuosi sitten lokakuussa kolmannen lapseni. Ensimmäiset menkat alkoivat imetyksen jälkeen maaliskuun alussa. Ei käytetty ehkäisyä koska neljäs lapsi oli heti mielessä. Yleensä kiertoni on ollut 28-32 päivää. Seuraavia menkkoja ei kuulunut, testasin vaikka kuinka monta kertaa negan kunnes muistaakseni kp 48 sain plussan =)

Ultrassa la siirtyikin yli kahdella viikolla eteenpäin koska kiertoni oli niin pitkä ja menkkojen mukainen la ei pitänyt paikkaansa.

Pidän peukut pystyssä että olet raskaana =) Ja jos et ole niin pikaista tärppionnea toivottelen!

Tansku, muksut & vaavi rv 30+0

Vierailija

kuten pahoinvointia tai rintojen aristusta. Jos oireita on, etsti kannattaa uusia. ja siltä varalta, että käyttämäsi testipakakus olisi ollut vaurioitunut, ota yhteyttä testin valmistajaan.

Vierailija

En tiedä voitko olla raskaana mutta vastaan kysymykseen kuukautisten kierrosta. Itsellä kun kuukautiset alkoivat puolivuotta synnytyksen jälkeen niin kierroksi seuraaviin menkkoihin tuli hurjat 58pv! Seuraava kierto lyheni noin 38 ja sitä seuraava 29. Eli minulla ainakin oli kierto sekaisin ensimmäiset 3-4kk kun menkat alkoi.

Kaikilla naisilla tosin on omat kiertonsa ja hormoninsa joten tätä minun tapausta ei voi ottaa malliesimerkiksi. Niin kuin varmasti tiedät :-)

Toivon pikaista tärppiä teille :-)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat