KappAhlin törkeä, harhaanjohtava mainonta.

Vierailija

Keskiviikkona kotiin jaetussa mainoksessa oli alennuskuponki, -50% kaikista naisten, miesten ja lasten asusteista. Kun itse liikkeeseen menee, saa kuulla että " asuste" on vyö, hattu tai hanskat. Minä suivaannuin asiasta siinä määrin, että soitin sekä kuluttajasuoja virastoon että itse suomen KappAhlin pääkonttoriin Vantaalle, siellä pahoiteltiin virhettä, ja luvattiin että kassoja ja kaikkia liikkeitä on informoitu antamaan asiakkaalle 50 %alennus näin vaadittaessa. Huvitti kovasti kun ruokiksella kävin keskustan ko. liikkeessä, he olivat löytäneet porsaanreiän: melkein KAIKKI liikkeen tuotteet oli alennettu joko 20 % tai 3 kahden hinnalla, sillä tarjouslappu koski NORMAALIHINTAISIA TUOTTEITA!! Pitäkää puolenne! KappAhlin johtaja, joka lupasi että kassan velvollisuus on alennus antaa.Käykää ihmeessä myös antamassa valitus kuluttajasuoja sivuille. Näin niitä asiakkaita vedetään huulesta suomessa.

Sivut

Kommentit (74)

Vierailija

Ap on ollut koko päivän ihan täpinöissään ja väänsi raukka tännekin viestin, ja kaikki ovat koko ajan vain nauraneet sen tyhmyydelle. Voin kuvitella miten siellä KappAhlin takahuoneessa on naurettu!

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Ap on ollut koko päivän ihan täpinöissään ja väänsi raukka tännekin viestin, ja kaikki ovat koko ajan vain nauraneet sen tyhmyydelle. Voin kuvitella miten siellä KappAhlin takahuoneessa on naurettu!

Vierailija

Kuka tahansa voi kirjottaa täällä mitä vaan.

AP:n alkuperäisessä aloituksessa ei sanota mitään muusta palautteesta. Enkä usko siihen nytkään, koska jos sitä olisi SATOJA tullut, niin ap olisi sen heti maininnut lisätäkseen juttunsa uskottavuutta.

Vierailija

Ei ole yks eikä kaks kertaa kun porsaanreikiä on löytynyt useita heidän " tarjouksistaan" . Isolla mainostavat kaikki housut -25% mutta sitten niin pienellä lukee teksti ettei koske muita alennuksia, ettei sitä normaalinäköinen voi lukea! (tämän testasin koko perheen silmillä. Samoin myös alerekit oli laputettu näin josta mainitsin kassalla. Ei kuulemma ollut hänen toimialaa, vaihdoin liikettä suosiolla. Samoin Lindex on syyllistynyt tähän, valitettavasti. Missähän sitä voisi enää shoppailla?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat