Seuraa 

Mulle ei tartte edelleenkään antaa keittiöpyyhkeitä, koriste-esineitä, kynttilöitä, suklaata tai englanninlakritsia.

Sivut

Kommentit (35)

tai mitään muutakaan sen suuntaista! Miehelläni ei onneksi ole tapana niitä miksikään joululahjaksi ostella, mut muuten se valitettavasti koittaa saada minua innostumaan niistä. Siis niissä hemmetin typerissä hepenissä tuntee ittensä vain ja ainoastaan naurettavaksi! Sitä paitsi ne on niin ikävän tuntuisia päälläkin, että vaikka ukolla halut heräiskin, niin multa ne kyllä lähtee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei mitään koriste-esineitä, taide-esineitä tai ylipäätään mitään esineitä. En tahdo vaatteita, en ainakaan pörrösukkia tai paituleita (örks), en hajuvesiä, en meikkejä, enkä varsinkaan rahaa, kun se on niin perhanan persoonatonta.

En oikeastaan kaipaa joululahjoja ollenkaan. Paras yllätys olisi uusi kello tai ranneketju korusarjasta, jota kerään. Rakastan suklaata ja se kyllä kelpaa. Jopa pandan halppisrasiat.

jos ei tiedä tarkalleen mitä haluan, ei kande ostaa mitään. en varmasti suutu jos en saa mitään lahjaksi vaan lapseni saisi sitten siitäkin edestä.

Sama henkilö (eräs sukulaiseni) ostaa minulle joka joulu erilaisen tuikkulyhdyn, kun ei muutakaan keksi. Olisi alkanut vaikka kerätä erivärisiä Marimekon Kivi-tuikkulyhtyjä, niin nyt minulla olisi kaunis kokoelma.

Onneksi on tuo lapsi tullut, niin sukulaiset voivat keskittyä lahjomaan häntä ja jättää minut suosiolla väliin. En tarvitse yhtään mitään!

Mulle saa antaa suklaata - laadukasta (belgialainen) kylläkin.

En haluaisi saada:

- koriste-esineitä (paitsi jos joku tietää juuri mitä haluan)

- astioita jos ei ole samaa sarjaa jota kerään

- halpisvaatteita tai muita halpistuotteita

- kokoelmalevyjä

- hajuvettä (paitsi jos joku tietää mistä pidän)

- meikkipaletteja

Yleisesti sanottuna krääsää en halua.

Helpompi päättää mitä EI halua kuin mitä haluais :)

Näitä EI ainakaan:

*vihreitä kuulia

*suklaata

*sukkia

*yöpaitaa

*huonoja kirjoja/levyjä/elokuvia ennemmin vaikka lahjakortti kyseiseen kauppaan ni voi hommata jonkun mikä kiinnostaa oikeasti...

*astioita

*koristekrääsää

*hajuvettä

*koruja

Hajuvesiäkään en halua, varsinkaan mitään uutta tuoksua, kun en kuitenkaan pidä siitä. Omaa lempituoksuani voisin kyllä ottaa erimuodoissa, esim. vartalovoiteena tms, mutta hajuvedet voi muuten jättää ostamatta.

Anoppi antaa lahjaksi ison säkin kaikenlaista huonolaatuista halpiskamaa. Olen yrittänyt kautta rantain nätisti sanoa, ettei niin paljon lahjoja tarvitse antaa! Ottaisin mieluimmin yhden hyvälaatuisen merkkituotteen kuin säkillisen krääsää.

Vierailija:

Lainaus:

Anoppi antaa lahjaksi ison säkin kaikenlaista huonolaatuista halpiskamaa. Olen yrittänyt kautta rantain nätisti sanoa, ettei niin paljon lahjoja tarvitse antaa! Ottaisin mieluimmin yhden hyvälaatuisen merkkituotteen kuin säkillisen krääsää.

Muakin ärsyttää sukulaisten " ostanpas näitä kaikille tsiljoona kun halvalla saa" . Miksei voi ostaa vaikka yhtä pientä kivi-lyhtyä kymmenen tiimari-kopion sijaan, kun yhteishinta on kuitenkin sama?

Vierailija:

Lainaus:

Mulla on aivan liikaa virattomia Keskivälikylän Keramiikkapajan kamalia esineitä, joilla ei voi tehdä mitään. Anoppi niitä meille kantaa, kaikki eri värisiä, pois en kehtaa heittää, ettei mies pahastu. Ehkä ensi muutossa laatikko tippuu tai muuten vaan rojut häviävät Pelastusarmeijan kirpparille muutaman vuoden kaapissa seityään.

...Sillä erotuksella, että meillä mieskin on jo aivan kypsä tuohon roinaan. Nyt olen useaan otteeseen yrittänyt nätisti vihjata, että ei tarvittaisi meidän huusholliin enää ainuttakaan koriste-esinettä ja että jos nyt jotain haluaa antaa, niin mielellään sitten ostaisi lapselle jotain tarpeellista. Jouluna nähdään, onko mennyt viesti perille.

Mulla on aivan liikaa virattomia Keskivälikylän Keramiikkapajan kamalia esineitä, joilla ei voi tehdä mitään. Anoppi niitä meille kantaa, kaikki eri värisiä, pois en kehtaa heittää, ettei mies pahastu. Ehkä ensi muutossa laatikko tippuu tai muuten vaan rojut häviävät Pelastusarmeijan kirpparille muutaman vuoden kaapissa seityään.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat