Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sain mieheltä sadan euron lahjakortin kultasepänliikkeeseen. Otan jotkut pienet korvikset

Vierailija

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Satasella ei muka saa mitään koruliikkeestä.. Huh, huh.. Ja vasta kehuttiin miten kiva on olla kotona ja köyhä ja ne arvovalinnat.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

kayn aina kysymassa tai katsomassa liikkeessa paljonko maksoi. odotin enemman, tai usempaa lahjaa, kun varaa olisi ollut. mutta ajatushan se kai tarkeinta on ja kaunishan se on kylla.

niin et tajua hävetä. Tiesitkö että ekämässä on muutakin kuin materiaa?

Vierailija

Ei meillä ainakaan ostella noinkaan kalliita lahjoja. Toivottavasti löydät jotain sellaista josta todella pidät!

Niin, ja onnea hääpäivän johdosta!

Vierailija

ja onkin paljon muutakin. mutta kaikki ovat erilaisia ja minulle myos materia (iso talo, hieno auto jne.) on tarkeaa, joten kasva SINA aikuiseksi ja hyvaksy muittenkin mielipiteet! ja kylla sitten ostan vastaavasti ystavilleni ja miehelleni + lapselleni hienoja lahjoja! Koska minulle silla on merkitysta ja kertoo paljonko heita arvostan!

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

sanotaanko etta mina sain miehelta synttarilahjaksi 400 euron timanttisormuksen (kavin kultasepalla kysymassa hinnan;)) ja olin vahan pettynyt. Onneksi aikoi vieda viela lomalle sen lisaksi..

mennä kyselemään lahjan hintaa ja ruikiuttaa pettymystään. Kasva aikuiseks.

Vierailija

Sitäpaisti mun vihkisormuskaan teetettynä maksanut kuin 199e... Et kyllä satasella pitäis saada vaikka mitä :)

Onnea ap:lle hääpäivästä :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat