Vierailija

Kaikilla on jotain, mistä ei halua yleisesti tiedettävän.

Minä en esimerkiksi haluaisi tiedettävän, että minulle on vasta tehty abortti, että olen elänyt pitkän jakson elämästäni toisen naisen kanssa, ja että palkastani menee joka kuukausi iso summa rahaa ulosottoon.

Vaikutan ihmiseltä, jonka elämä on oikein hyvin järjestyksessä, ihan tavallista työssäkäyvän ihmisen eloa.

Mitä sinä pidät omana tietonasi?

Kommentit (29)

hirmu empaattisena, mukavana ja positiivisena ihmisenä,päässäni toivon naapurin nilkki kakaroille nopeaa kuolemaa ja pohdin miten pitäisin vallitsevaa mielikuvaa itsestäni yllä....

Moni ei tiedä:

- isäni on alkoholisti

- äitini toi vieraita miehiä kotiin humalassa ja nai heitä silmieni alla kun olin pieni

- mieheni on ensimmäinen seksikokemukseni

- söin masennuslääkkeitä melkein vuoden ja kävin kolme vuotta terapiassa

- minulla on salainen pankkitili jossa rahaa n.20 000 euroa pahaa päivää varten

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kukaan ei tiedä, että minä olen

* BI

* pelkään kuolettavasti sosiaalisia tilanteita

* olen sairaalloisen mustasukkainen

' olen usein masentunut

Aika taitava olen ilmeisesti peittelemään todellista minääni...ja luonnolliseksi sanovat :o)! Arvaisivatpa!

Sitä, että kirjoitan kirjaa.

Sitä, että rakastan amerikkalaisia hömppäkomediasarjoja.

Sitä, että olen uskovainen.

Sitä, että pidän hirveän monista ihmisistä.

Sitä, että halailen salaa puita.

Olen aika pidättyväinen ja yksityinen ihminen, josta ei kovinkaan moni varmaankaan tiedä kovinkaan paljoa.

...ystäväni eivät tiedä, että alan olla riippuvainen siideristä. Juon nykyään aika paljon, ja se kertöö tilanteen vakavuudesta, että peittelen ystäviltäni tätä (en esim.vastaa puhelimeen, kun olen alkanut juoda, etteivät kuule äänestä).

aloin just miettimään, että mitä itselläni on. En oikeastaan tiedä onko enää synkkiä salaisuuksia.

aikani elin pelossa, salasin itseni. Sitten en enää jaksanut vaan kerroin asioistani. Ihmisten on aika vaikea lyödä vasten kasvoja seikoilla, jotka kerron avoimesti ja joiden kanssa olen sinut. Sen olen huomannut olevan ihmisistä pelottavaa.

Jaa, ehkä monet eivät tiedä, miten hyvä ihmistuntija olen. Olen tietyllä tapaa aika välinpitämätön sosiaalisesti, mutta vaistolla pärjään vähämmällä vaivalla, tutustun helposti jne.

Sen sijaan en koe mitenkään järkeväksi alkaa kavereille ja tutuille kertomaan näistä jutuista koska en halua näitä yksinkertaisesti kaikille kertoa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat