Me Naiset Moni sinkkunainen asuu tietämättään ”miehenkarkottajassa”, väittää sisustusterapeutti – näistä merkeistä sen tunnistaa
Me Naiset Veera, Marita, Saija ja Sini riisuutuivat – ”En keksi yhtään syytä, miksi minun pitäisi inhota kehoani”
Me Naiset Pika-apu lihasjumeihin – yksi venytys herättää lähes kaikki kehon lihakset ja tuntuu selässä taivaalliselta
Aloita uusi keskustelu Previous thread Seuraava ketju FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Sana vapaa Olen aneemisesti koulutettu nainen Olen aneemisesti koulutettu nainen Vierailija klo 15:55 | 14.10.2005 ja ylpeä siitä. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Kommentit (1) Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Keskustelun etusivu | Sana vapaa Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän * * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank Keskustelun etusivu | Sana vapaa Aloita uusi keskustelu Previous thread Seuraava ketju
ja ylpeä siitä.