Siis miettikä että äitiysloma on ennenvanhaan ollut 3kk

Vierailija

mitä häpeä siinä on että menee töihin kun lapsi on 9kk? siltä ainakin vaikuttaa kun lukee näitä aiheita, että pitäisi olla lapsen kanssa kotona kunnes menee kouluun, tyyliin. sairasta sanon minä, ei pidä kasvattaa ihmistä pumpulimaailmaan, vaan opettaa pitämään huolta itsestään!

Kommentit (7)

Vierailija

Täkäläinen kaveri sai lapsen ja sanoi, että aikoo olla kotona KOKONAISEN vuoden.

Sitä ihmeteltiin ja ihasteltiin joka paikassa. Ajatella... kokonaisen vuoden!

Kyllä Suomessa on moni asia hyvin. On se kumma, ettei niitä hyviä asioita arvosteta, eikä edes tunnuta huomaavan.

Vierailija

Ihan ok aina mennyt. Olisi pitänyt jo laittaa hoitoon 3 kuukauden iässä , mutta en raaskinut. Olen sitten saanut palkatonta vapaata muutaman kuukauden äitiysloman päälle. Monessa maassahan lapset menevät aikaisin hoitoon. Mutta työkaverini eivät imettäneet , minä imetin 10 kuukauteen asti ja kotona olo helpotti paljon koko imetystouhua.

Vierailija

Kyllä meidän pitkiä äitiys- ja isyyslomia sekä vanhempainvapaita täällä ihmetellään. Mutta en kyllä ole kuullut vielä kenenkään paikallisista ystävistäni ryhtyneen toimenpiteisiin näiden äitiyslomien pidentämiseksi, enkä ole muutenkaan kuullut, että sellaisesta olisi ollut täällä mitään puhetta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat