Näin sain hammaslääkärikammon pois..

Vierailija

Siis olin menossa varaamaan aikaan hammaslääkäriin uudelta paikkakunnalta,kun ollaan muutettu.Halusin oikeastaan naishammaslääkärin,koska mulla on aina ollut nainen,paitsi viime kerralla sain kammon miehiin,kun sattui oleen sellanen 2 metrinen ja pelottavan isokätinen tohtori!Oon aina pelännyt hammaslääkäriä.Nyt rohkaistuin varaamaan ajan ja

olin varautunut että joutuu odotteleen pari viikkoa että saan ajan.Ja kappas vaan siellä olikin just joku perunut ajan ja JOUDUIN heti meneen aivan paniikissa.Ei siinä mitään mutta sekin tohtori oli mies!ja millanen mies siis aivan upeen näkönen nuori doctor suoraan kuin jostain saippuasarjasta..huh huh siinä sydän hakkas sitäkin kovempaa.

Kaikenlisäx sain siis niin hyvää kohtelua kuin joku kuninkaallinen ja tohtori

oli aivan mahtava ja huumorintajunen tyyppi,että pelot haihtu sen tien.

Sain vielä alennusta hinnasta,kun olin ensimmäistä kertaa siellä.

Nyt taidan alkaa jopa pitämään hammaslääkärissä olosta

Kommentit (5)

Vierailija

Harmi etten enää oo sinkku;)Oisin voinu lähteä opiskelemaan hoitsuks ja hakenu siltä töitä ja menny sinne jonoon niitten muitten hoitsujen kanssa lirkuttelemaan doctorin kanssa!

T:ap

No pääasia että tää tohtori auttoi mua pääsemään peloistani!

Vierailija

Tosi hienoo vierailija! Voimahaleja! Mä kans yritän aina kannustaa ihmisiä voittamaan pelkonsa! Oo ylpee itestäs, joohan!

Mul tulee kans noit sydämentykytyksii kun nään kuvii Matti Nykäsestä...Oon aatellu, et näinkö sitä tulee hulluksi!

Voimii!

T Sanna

Vierailija

Minä käyn yksityisellä (oikein sympaattisella naisella) ja siellä tarjotaan aina puudutusta. En kuitenkaan halua sitä (jollei ihan juureen asti porata), koska minusta todellakin puudutteen pistäminen sattuu enemmän kuin tavallinen poraus. Ja loppupäivä menee tokkurassa.

Vierailija

mut siis nyt kaikki selaamaan netistä komeita hammaslääkäreitä :)

Mulla oli kans aika kammo hammaslääkäriin kun olin aina käynyt kunnallisella,sit kerran rohkaistuin meneen yksityiselle ja se oli aivan upeaa! Kohtelu oli (tietysti...) aivan erilaista ja muutenkin pidin lääkäristä paljon (vaikkakin oli ihan vaan nainen) ja parasta oli se et ne puudutti !!

Siis uskokaa tai älkää mut meidän sen aikaisessa kunnalisessa ne oli aina niin vakaasti puudutusta vastaan et olin joutunut luuloon et se puuduts käy kipeempää kuin se itse toimitus ja niimpä mua ei oltu ikinä ennen puudutettu....

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat