Vierailija

Minulla Aknestikin Suomirokkia.

En ollut silloin enää kovin nuori kun se ilmestyi, mutta sen on tehnyt saman kylän poika, pari luokkaa ylemmällä oli kuin minä.

Kommentit (34)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

j akuunneltiin pikku mankasta Meiju Suvasta. Erityisesti kappaleet Pure mua ja Tulit niin kuin laiva jääneet mieleen. Ja äiti papatti, että " pienemmälle se jeejee" . Muistaako muut tuon jeejee sanan, kun vanhemmat tsrkotti sillä diskoa yms. nuorten musiikkia. Voi että ärsytti!

Europe: Final countdown

Cutting crew: I just died in your arms

Milli Vanilli: Girl you know it' s true

Bon Jovi: Runaway

Bad Boys Bluen tuotanto

Parikymppisenä vietetystä ajasta muistuttaa sen ajan tanssibiisit, mm. Rednexin (vai miten se kirjoitetaan) Cotton eye Joe (en ole varma tuostakaan....)

Dexy' s Midnight Runners: Come on Eileen

U2: New Year' s day

ABC: The look of love

Simple Minds: Don' t you forget about me

Gary Moore & Phil Lynott: Out in the fields

Culture Club: Karma Chameleon

Duran Duran: Save a prayer

Madonna: Like a Virgin

Tääl on paljon noita nostalgisia tunnelmia herättäviä, joten lähes kaikkeen voin yhtyä. Päivällä tuli radiosta Juisen Syksyn sävel ja piti hoilata mukana ja tyttö (15v) katto h-moilasena, että mikä sille nyt tuli... Dingon Autiotalo, Yön monet biisit, Sandralta joitakin ja paljon muita, mitä ei nyt muista...

Eka mankalla äänittämäni biisi oli Kim Wilden Love blond =). Muita suosikkeja esim. Eurythmicsin Sweet dreams. Sitä ei ole pitkään aikaan kuullutkaan.

Vierailija:

Lainaus:

Laura Branniganin (?) Self Control, Lionel Richien Hello ja Whamin Wake me up before you go...

Sandran Maria Magdalena, Kylien I should be so lucky, Taylor Daynen Tell it to my heart, ja Heaven is a place on earth, kuka lie esittikin.

Yläasteella toimi kaikki Guns n´roses, Skid Row ja Bon Jovi ja sen tyyliset.

Lukiossa Metallica, Nirvana, Neljä Ruusua...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat