Nyt syodaan, mutta ei nukuta :/ (12 kk)

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Heissan!

Kirjoitin aiemmin siita, miten pikkuneiti 12 kk ei syo ruokaansa millaan. Nooh, nyt syodaan pikkuisen paremmin - kaipa pieni nuha otti veronsa ruokahaluista - mutta nukutaan kahta huonommin yot. Muinoin xcsx toi esiin allergian mahdollisuuden (tosin eri yhteydessa, mutta kuitenkin), mutta kun asun Kanadassa, oleskelulupa on vasta hakusessa ja siten paasy erikoislaakarille on t o d e l l a vaikeaa... Alan jo itsekin epailla jotain sopimatonta ruokaa nyt 12 kk jatkuneiden vatsavaivojen jalkeen. Kaalit, herneet, ruisleipa ja muut pieruruuat ovat anyway pannassa ja soijakorvikettakin aikoinaan kokeilin, mutta neiti heitti pullon seinaan ja sanoi, etta alas yrita mulle tuollaista mommoa juottaa...!

Oisin siis piereskellaan edelleen vimmalla, huudetaan joskus kipua kovaa ja kauan. Imetin miltei 12 kk, sitten otin Similac-korvikkeen kayttoon enka ole vaihtanut tavalliseen maitoon viela ollenkaan.

Olisiko vinkkeja kenellakaan? Voiko tama ralli johtua maidosta? Pitaisiko vain kokeilla huutokoulua (pantleyt yms on kokeiltu, ei toimi)? Niin, ja pikkuiita vaatii nukkua vieressa, ***kele.

Vinkeista kiitollinen pappurani

Kommentit (1)

Vierailija

Onko näitä oireita ennen ollut? Että tulivatko kun siirryit korvikkeeseen? Jos näin, niin luulisin että kipuilee korvikemaitoa, jos ei ole sitä kerran aiemmin saanut. Voitko vaihtaa maitomerkkiä? Kanadasta en tiedä, mutta Suomessa on vaihtoehtoja, luulisi teiltäpäin löytyvän ainakin Nestlen Nan-korviketta, kun se on monikansallinen. Tai sitten ihan oikeaa maitoa. Eikai auta kuin kokeilla, näin itse tekisin. Onko ennestään jotain allergiaa tai herkkyyttää ilmennyt? Lapsihan voi reagoida masullaan myös erilaisiin elämäntilanteen muutoksiin -muuttoon, hoitoonmenoon jne. Toivottavasti tilanne rauhoittuu. Minulla itselläni ikänsä huonostinukkunut kuopus, nyt myös 12kk mutta heräilee edelleen öisin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat