Kokemuksia AKUPUNKTIOSTA?

Vierailija

Mihin vaivaan; tehosiko? Kuinka monta hoitokertaa tarvittiin? Uusiutuiko?

Terv. epätoivoinen paniikkihäiriöinen

Kommentit (10)

Vierailija

Itse en todellakaan uskonut akupunktion auttavan mutta kuinkas ollakkaan, poisti migreenin useaksi vuodeksi. Onko tämä taas tätä koululääketiede vastaan muut hoitomuodot?

Vierailija

vaivana oli/on migreeni. Mielestäni tehosi hetkellisesti eli kohtauksia ei tullut useisiin kuukausiin käyntien jälkeen. Mutta tälläisessä kroonisessa vaivassa hoidossa pitäisi varmaan käydä koko loppuelämän. Kokemukset akupunktiosta sinänsä on hyviä, ei sattunut ja oli ihanan lämmin ja rento olo aina hoidon jälkeen.

Mutta varoituksen sana: tässäkin hoitomuodossa löytyy kaikennäköistä " tekijää" eli varmista, että olet asiantuntijan käsissä, etkä minkään viikonloppukurssin käyneen " poppatohtorin" ...=)

Vierailija

Aloitin hoidot jo muutama vuosi sitten unettomuuden hoitoon ja se tehosi todella hyvin. Kävin ensin 7 kertaa ja muutama kerta sen jälkeenkin. Unettomuus ei ole enää vaivannut. Nykyäänkin hoidatan lähes kaikki vaivat akupunktiolla ja ennaltaehkäisen sillä kaikenlaisia vaivoja.

Vierailija

Oli tehty tutkimus akupunktion vaikutuksista päänsärkyyn (olikohan migreeniin vai jännityspäänsärkyyn tms. en ole varma) jossa oli saatu tulokseksi että akupunktio auttaa yhtä hyvin kuin lumelääke, eli siis auttaa jos siihen uskoo.

Vierailija

Sikäli kun tiedän, pisteet ja menetelmät ovat samoja kuin alkuperäisessäkin versiossa. Sen sijaan syynä ei pidetä mitään energiavirtoja, vaan tiedetään ihan tarkka " lääketieteellinen" syy. Näin kertoi minulle akupunktioni antaja, kun kyselin. (En muista tarkkoja sanamuotoja, mutta pointti oli tuo.) Minulle on auttanut jännityspäänsärkyyn ja hartiasärkyyn. Kannattaa kokeilla, ihan jännää! :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat