Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Talven muotiasia-kyssäri...???

Vierailija

Minkälainen takki on tänätalvena IN? Tai minkälaiset talvivaatteet meinaat itse pukea tänätalvena päällesi?Entäs kengät?

Itse aion laittaa musta/valko/minttu-värisen ,lyhyehkön toppatakin ja bootcut-farkut (kuuluvat päälleni aina ja jatkuvasti) kengät on vähän avoin.Saattaa olla sellaiset pörrötoppakengät,hmm...

Kommentit (10)

Vierailija

musta nyt in?

Itse ajattelin ostaa mustan toppiksen,mutta siinä on jotain väriä,ehkä pinkkiä.Minä olen 30v ja luulen ettei lyhyt toppis ole ollenkaan teinityyliä.

Kengät minulla on mustat toppa-kuomat.

Hanskat ja pipo on samanväriset,pinkit tai sitten harmaat.

Vierailija

no kai teitä nyt vaatteet kiinnostaa ja niistä juttelu!!?? Jutellaan nyt hei muodista!Aina se on kiinnostavampaa ku joku nussiminen :)

Vierailija

värit on kauttaaltaan tummat(näkyy lumessa kivasti)

olen perus-suomalainen, joten jalassa on farkut ja kengät on vaellustyyliset. pipoa en käytä, tuuhea tumma tukka toimii pään-lämmittimenä.

Vierailija

Valkoinen lyhyt tekoturkisvuorinen kauluksellinen takki tai musta reisimittainen hupullinen tikkitakki/kevyttoppatakki säästä riippuen.

Hattuja mulla on paljon, pipoja ja yksi baskeri.

Kaulahuiveja samaten, valkoinen pashmina, vihreä pitkä villakaulahuivi, musta fleece kaulahuivi..

Uudet kengät pitäisi hankkia. Mulal on yhdet kapeakärkiset mokkanilkkurit joissaon liukas pohja eikä vuorta ja paksupohjaiset saappaat joista en pidä koska olen muutenkin niin pitkä.

Vierailija

polvipituinen musta untuvatakki. Sitä aion käyttää vaikka varsinkin nuorisotakit ovat tänä talvena lyhyitä toppiksia, joissa tekoturkis hupussa.

Vierailija

Muotia on armeija-henkinen takki. Siis esim. sellainen polvipituinen villakangastakki jossa isot napit, menee toiselle olkapäälle, suora kaulus.

Itse aion käyttää vanhaa Kookain villakangastakkiani, ostin jo pari talvea sitten, mutta on niin ajaton :-)

T. kolmekymppinen

Uusimmat

Suosituimmat