Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2½-vuotias tyttäreni on hellyttävän ylpeä ensimmäisistä pikkuhousuistaan :D

Vierailija

Kommentit (15)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

voi toista! ihanaa varmaan katsella ylpeää tyttöä! Meilläkin 5v.sai ekat " rintsikat" eli toppi...oli tyttö todella ylpee!!Suloista.

Vierailija

onnellinen ja tyytyväinen osasin niistä silloin olla, sen ikäisenä. 5-vuotiaalle ei tarvitse vielä naisellisuutta kaupitella, sen aika on myöhemmin.

Vierailija

Mä sain omani vasta kun rinnat jo oikeesti oli kasvamassa.Haloo, pitääkö pikkusista ipanoista leipoa naiset jo ennen esikoulua?! Tosi sairasta.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Mä sain omani vasta kun rinnat jo oikeesti oli kasvamassa.Haloo, pitääkö pikkusista ipanoista leipoa naiset jo ennen esikoulua?! Tosi sairasta.

Vierailija

voi toista! ihanaa varmaan katsella ylpeää tyttöä! Meilläkin 5v.sai ekat " rintsikat" eli toppi...oli tyttö todella ylpee!!Suloista.

Vierailija

Jos täällä ei saa ihmetellä, miksi joku ketju poistettiin. Niin ei täällä silloin kyllä saa tällaisiakaan ketjuja olla. Hyi hyi. Tässä ois yli-innokkaalle valvojalle taas töitä, vai menetitkö jo eilen valvontaoikeutesi??

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Uusimmat

Suosituimmat