Me Naiset Pika-apu lihasjumeihin – yksi venytys herättää lähes kaikki kehon lihakset ja tuntuu selässä taivaalliselta
Aloita uusi keskustelu Previous thread Seuraava ketju FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Sana vapaa 2½-vuotias tyttäreni on hellyttävän ylpeä ensimmäisistä pikkuhousuistaan :D 2½-vuotias tyttäreni on hellyttävän ylpeä ensimmäisistä pikkuhousuistaan :D Vierailija klo 18:59 | 14.10.2005 Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Kommentit (15) 1/15 | klo 20:36 | 14.10.2005 Vierailija: Lainaus: voi toista! ihanaa varmaan katsella ylpeää tyttöä! Meilläkin 5v.sai ekat " rintsikat" eli toppi...oli tyttö todella ylpee!!Suloista. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 1/15 | klo 20:37 | 14.10.2005 onnellinen ja tyytyväinen osasin niistä silloin olla, sen ikäisenä. 5-vuotiaalle ei tarvitse vielä naisellisuutta kaupitella, sen aika on myöhemmin. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla 1/15 | klo 20:26 | 14.10.2005 Mä sain omani vasta kun rinnat jo oikeesti oli kasvamassa.Haloo, pitääkö pikkusista ipanoista leipoa naiset jo ennen esikoulua?! Tosi sairasta. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 1/15 | klo 20:27 | 14.10.2005 Vierailija: Lainaus: Mä sain omani vasta kun rinnat jo oikeesti oli kasvamassa.Haloo, pitääkö pikkusista ipanoista leipoa naiset jo ennen esikoulua?! Tosi sairasta. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 1/15 | klo 19:03 | 14.10.2005 voi toista! ihanaa varmaan katsella ylpeää tyttöä! Meilläkin 5v.sai ekat " rintsikat" eli toppi...oli tyttö todella ylpee!!Suloista. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 1/15 | klo 21:02 | 14.10.2005 Jos täällä ei saa ihmetellä, miksi joku ketju poistettiin. Niin ei täällä silloin kyllä saa tällaisiakaan ketjuja olla. Hyi hyi. Tässä ois yli-innokkaalle valvojalle taas töitä, vai menetitkö jo eilen valvontaoikeutesi?? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 1/15 | klo 20:35 | 14.10.2005 Vierailija: Lainaus: Mä sain omani vasta kun rinnat jo oikeesti oli kasvamassa.Haloo, pitääkö pikkusista ipanoista leipoa naiset jo ennen esikoulua?! Tosi sairasta. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Keskustelun etusivu | Sana vapaa Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme * * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank Keskustelun etusivu | Sana vapaa Aloita uusi keskustelu Previous thread Seuraava ketju
1/15 | klo 20:36 | 14.10.2005 Vierailija: Lainaus: voi toista! ihanaa varmaan katsella ylpeää tyttöä! Meilläkin 5v.sai ekat " rintsikat" eli toppi...oli tyttö todella ylpee!!Suloista. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
1/15 | klo 20:37 | 14.10.2005 onnellinen ja tyytyväinen osasin niistä silloin olla, sen ikäisenä. 5-vuotiaalle ei tarvitse vielä naisellisuutta kaupitella, sen aika on myöhemmin. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
1/15 | klo 20:26 | 14.10.2005 Mä sain omani vasta kun rinnat jo oikeesti oli kasvamassa.Haloo, pitääkö pikkusista ipanoista leipoa naiset jo ennen esikoulua?! Tosi sairasta. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
1/15 | klo 20:27 | 14.10.2005 Vierailija: Lainaus: Mä sain omani vasta kun rinnat jo oikeesti oli kasvamassa.Haloo, pitääkö pikkusista ipanoista leipoa naiset jo ennen esikoulua?! Tosi sairasta. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
1/15 | klo 19:03 | 14.10.2005 voi toista! ihanaa varmaan katsella ylpeää tyttöä! Meilläkin 5v.sai ekat " rintsikat" eli toppi...oli tyttö todella ylpee!!Suloista. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
1/15 | klo 21:02 | 14.10.2005 Jos täällä ei saa ihmetellä, miksi joku ketju poistettiin. Niin ei täällä silloin kyllä saa tällaisiakaan ketjuja olla. Hyi hyi. Tässä ois yli-innokkaalle valvojalle taas töitä, vai menetitkö jo eilen valvontaoikeutesi?? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
1/15 | klo 20:35 | 14.10.2005 Vierailija: Lainaus: Mä sain omani vasta kun rinnat jo oikeesti oli kasvamassa.Haloo, pitääkö pikkusista ipanoista leipoa naiset jo ennen esikoulua?! Tosi sairasta. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
Vierailija:
onnellinen ja tyytyväinen osasin niistä silloin olla, sen ikäisenä. 5-vuotiaalle ei tarvitse vielä naisellisuutta kaupitella, sen aika on myöhemmin.
Mä sain omani vasta kun rinnat jo oikeesti oli kasvamassa.Haloo, pitääkö pikkusista ipanoista leipoa naiset jo ennen esikoulua?! Tosi sairasta.
Vierailija:
voi toista! ihanaa varmaan katsella ylpeää tyttöä! Meilläkin 5v.sai ekat " rintsikat" eli toppi...oli tyttö todella ylpee!!Suloista.
Jos täällä ei saa ihmetellä, miksi joku ketju poistettiin. Niin ei täällä silloin kyllä saa tällaisiakaan ketjuja olla. Hyi hyi. Tässä ois yli-innokkaalle valvojalle taas töitä, vai menetitkö jo eilen valvontaoikeutesi??
Vierailija: