TammikuunTäpinäTytöille pikainen tervehdys!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Heippa!

Pikaisesti kirjoittelen täältä uudesta kodista=)

Vauvakuumeeseen ei kuulu uutta. Päivä päivältä vaan kasvaa halu uuteen vauvaan.

Meinaa tehdä jo kipeää kun tuntuu, että kaikki muut saa vauvoja mutta minä en..

No, jos ei vuoden loppuun mennessä tapahdu mitään niin sitten lääkärin pakeille..Jo senkin takia kun kuukautiset muuttunut tosi runsaiksi ja kivuliaiksi. =/

No ei auta, syksyä odotellessa...

Teille kaikille paljon terkkuja ja onnea jo vauvaantuneille, olette todella onnekkaita =)

Palailen palstoille kunhan tässä vaan saadaan kotiin se netti.

Nyt pikku miehen puuron laittoon =)

Erityisterkut Zatulle =) Miten menee?

En yhtään tiedä et mitä kenellekin kuuluu...

Camelot

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Hei te täpinätyttöset, jotka vielä pinoudutte silloin tällöin!

Ihan uteliaisuudesta kyselisin, että milloin teille iski epätoivo vauvajutun suhteen, vai onko vielä edes iskenyt? Oletteko käynyt jossain tutkimuksissa ja kuinka kauan jaksoitte vaan ahkerasti yrittää ja odotella?

Meillä on nyt ekat tutkimukset käynnissä, kun mulla kierto meinaa nykyään venyä melkein 50 päivään asti enkä todellakaan jaksa odotella aina niin kauan ja sitten taas pettyä karvaasti! Nyt on siis vissiin 8. kierto menossa vasta... Mites teillä muilla? Miehen simpat on nyt just testattavana ja tuloksia odotellaan ens viikolla. Sitten jos niiltä osin kaikki on kunnossa, saan jotain lääkettä/hormoonia avuksi kiertojen tasaukseen. Onko teillä jotain kokemuksia lääkehoidosta ja onko ketään, jolla sen avulla olis plussa tupsahtanut?

Gallupinpoikasta pukkaa

-Q-

Vierailija

[color=violet]Aamulla ois saanu rapata autonlasit, mut kävin laittamassa hyvissä ajoin käyntiin. Saivat sulaa ihan rauhassa ;) Mut oikeesti ootan sitä, ett [color=blue]saa [color=violet]puhistaa auton lumesta. Minäkö outo. . kyllä siihenki hommaan kyllästyy parin kuukauen sisään.

[color=maroon]Mä en sinänsä ollu huolestunu etteikö kroppa toimi, vaikka tää venähti ennen ku plussasi uuestaan. Mulla kun oli se tuulimuna. Mutta kyllähän se pirusti suretti, kun mitään ei tapahu!!! Kun se kuume on kova.

Pitänee liittää tähän mukaan se meiän rimpsu. . .

Vierailija

Quieroko se kyseli että onko vielä epätoivo iskenyt..

No, suoraan sanottuna alkanut viime aikoina iskeä aika lailla...Toisaalta itsellä ei välttämättä niin hirveästi mutta ympäristön ja olosuhteiden painostus on aika kovaa =(

Me ei vielä olla menty minnekään tutkimuksiin, mutta tuossa alkuvuodesta täytyy vissiin rohkaista itsensä...

Olen tosi huono menemään lääkäriin ja kerran jo kävinkin kun olen aina niin kipeä, mutta ei sielläkään selvinnyt mitään.

Jostakin luin että siinä olisi jo aihetta mennä lääkäriin, jos kuukautiset muuttuu kivuliaiksi ja runsaiksi. Niin juuri mulle on käynyt...Viime viikko oli ihan helvetillinen...Todella runsaat ja kivuliaat, pahimmillaan tuntui kuin kuolemaa olisi tehnyt...

Halu saada kokea raskaus ja (no ei synnytys;)vauvaikä uudestaan on ihan hirmuinen...Välillä tekee oikein kipeää kun asiaa rupeaa oikein pohtimaan ja olisikin minulle maailmanloppu jos en toista lasta voisi saada..

Mukavaa kun taas voi tänne kirjoitella ja purkaa ajatuksiaan. On tosi mielenkiintoista lukea teidän muiden kokemuksia ja jospa niitä lääkärikäyntikokemuksiakin saisi kuulla ja ehkä hieman rauhoittaa omaa mieltään =)

Repäisevän raikasta viikon jatkoa teille kaikille täpinäsiskoille =)

Se on syksy nyt..

C

Vierailija

[color=blue]Ninni [color=violet]tiedän tunteen! Mä en oikeen usko olevani raskaana. Tänään yritin saada itseni uskomaan hokemalla ääneti olen raskaana olen raskaana ;) Viides viikko pyörähti käyntiin ja vieläkään ei oo ollu treffejä aamuisin pöntön kanssa. Sitä ootellessa. . .

[color=blue]Soile [color=maroon]sinua ei oo näkynyt meidän o-puolen kasautumassa. Oon yrittäny löytää kesäisten kasaa ja kun juttelin masuihin/mammoihin niin yks kaks siellä on nyt kerttujakin. Niitä on niin pilvin pimein etten sinne halua sekaan mennä ja kun ne on täällä puolellakin kirjotelleet niin tunnen itseni toisenlaiseksi kesäkuun odottajaksi. Nyt vaan toivon, että toisessa kokoonpanossa riittäs juttuseuraa.

[color=violet]Onko muuten mitään sivuja olemassa mistä löytäs erilaisia hiustenmalli ohjeita? Ens viikolla on parturi ja en tiiä mitä käskis tälle päälle tehdä. Kai käyn perjantaina hakeen parturilta jonku mallikirjan, ett saa vklopun pähkäillä rauhassa.

Vierailija

[color=blue]Ninni [color=violet]3 negatestiä? Sulla tietenkin eri asia, kun mulla oli. Mutta, kun mulla arvot oli palautuneet normaaliin niin se oli sillä selvä. Mikähän taika tuossa kolmessa testissä on.

[color=blue]Marenda [color=maroon]nyt pitää elää siinä uskossa, että raskaudut tuhrutädistä huolimatta. Ajat mut varmaan alimpaan hel**ttiin, kun onhan se näin sivusta sanojan helppo tällasia laukoa. Joko olet turvautunut ovistesteihin?

[color=blue]Camelot [color=violet]oikeen hauskaa lauantai-iltaa sulle ja miehelles. Nauttikaa täysin rinnoin laatuajasta :)

[color=maroon]Ai niin mun piti tehdä kakkupohja, kun ukolla on huomenna synttärit. Miten se pääs unohtuun. .

Vierailija

[color=violet]Oletkin ollut mielessä. Vähään aikaan kunnei ole täällä näkyny niin mietin missä mennään.

Nostin tuon meidän kasautuman ja nyt kävi niin onnellisesti (mitä ei meinaa vieläkään tajuta), että kaksi viivaa napsahti testiin!!

Ei uskalla olla tosissaan onnellinen, mut kun Oireita on niin kai se tästä pikkuhiljaa menee kaaliin.

Millanen on uus koti? Puhaltelen näitä ++++tuulia sinnekkin päin :)

Vierailija

Mä jo kerkesin innostua että nuo clomit toimivat... oviksen tunsin selvästi ja olin hurjat 10päivää kuukautisten jälkeen vuotamatta.

Mutta nyt taas tuhruttaa. Laitoinkin lääkärilleni mailia että mitäs nyt tehdään... saas nähdä mitä sieltä tulee vastaukseksi. Käskee varmaankin odottamaan tuonne vuoden loppuun rauhassa ja varata sitten ajan lapsettomuuspolille.

Jaahas, sieltä olikin vastaus tullut. Ja odotella pitää.. e-pillerit olisivat paras ratkaisu näihin mun vuoto ongelmiin, mutta jostain kumman syystä en niitä suostu syömään...

Mitään estettä häneen mukaansa ei pitäisi olla minun raskaaksi tulolle.

*huokaisu*

Vierailija

Kesäkuussa minulla todettiin keskenmeno, joka sitten kaavinnassa todettiin osittaiseksi rypäleraskaudeksi. Rypäleraskaus on sellainen patologinen tila joka voi käyttäytyä syövän tavoin, eli lähettää etäpesäkkeita (raskauskudosta) muualle kehoon esim. verenkiertoon, aivoihin tai keuhkoihin... ja siitä voi kehittyä myös istukkasyöpä. Varoaika on osittaisessa rypäleraskaudessa 1/2 vuotta jona aikana seurataan HCG tasoa joka voisi kertoa rypäkeraskauden uusimisesta.

Heti perään tulin tietenkin jo seuraavasta kierrosta raskaaksi (kun emme tienneet rypälehommasta mitään ennen patologin vastauksia)... mutta sekin raskaus meni sitten kesken. Tällä kertaa raskaus oli oletettavasti tavallinen ja meni kesken jo 6:lla viikolla. Tämä raskaus kuitenkin sekoitti HCG seurannan joten sain ensimmäisen nega testin vasta elokuussa...

Zatu: Musta tuntuu että ne vaan koko ajan keksii noita juttuja että pitää seurata vielä tarkemmin ja tarkemmin. KUn alussa ne vaan tosiaan puhu vaan että seurtataan se 1/2 vuotta. Sitten joku sano sen tokan keskarin jälkeen että 3 kuukautta riittää hyvin kun on ollut vain osittainen ja nyt ne puhuu noista negatesteistä. Eli yhteensä pitäis olla 5 nega testiä (ensin kaksi peräkkäin viikon välein ja sitten vielä 3 kuukauden välein). Ihan naurettavaa.

Vierailija

Heipä hei tytyt!

Pitkästä aikaa palailen palstalle. ja mitäs huomaankaan Zatu on saanut plussan. Onnea!!!! :-))

Mulla on häät takana, honey moon vietetty ja paluu arkeen tapahtunut.

Viime viikolla olin laparoskopiassa ja yllätys yllätys mitään vikaa ei löytynyt!!! Siis syytä siihen, että meille ei vaan tule vaavia ei ole varsinaisesti vieläkään selvitetty. Nyt sain ajan hormoonipolille ja kävin tänään verikokeessa. tarkastavat tuon hormoonipuolen, vaikka eivät oikein uskokaan ovulaatiohäiriöön. Saas nähdä mitä ensi viikolla tapahtuu...

Nyt on taas usko palannut, että ehkäpä me saadaankin joku päivä vauva, vaikka sitä ei ole vielä kuulunutkaan. Tärkeintä oli saada tietää, että munajohtimet ovat todellakin auki. Jospa minä olen ihan stressaamalla pilannut kaikki...

Camelot, älä vaivu masennukseen. On meitä muitakin plussaamattomia :-)) KYLLÄ SE NIIN KAUAN ODOTETTU PLUSSA MEILLEKIN VIELÄ TULEE!!

Vierailija

[color=maroon]TAMMIKUUN TÄPINÄTYTÖT eli tammikuussa 2005 vauvanteon aloittaneet:

[color=blue]*Camelot, 22v. kuumeilee toista Keski-Suomessa, poika 2/04

*Dirah, 30v. kuumeilee ensimmäistä yhteistä

*EmmaEmilia-79, 25v. kuumeilee esikoista Oulussa

*Etuseteli, 20v. kuumeilee esikoista Tampereella

[color=lightblue]*Evelin@ odottaa...

*FuulaTsuula, 30v. odottaa kolmosta

[color=blue]*Heduli, 29v. kuumeilee esikoista Pirkanmaalla

[color=lightblue] *Hepe77, 27v. odottaa kolmatta Lohjalla, tyttö 6v. ja poika 4v.

*IdaA, odottaa toista, tyttö 2v

*Jenskuliini_77, 27v. odottaa toista Keski-Pohjanmaalla, tyttö 9/03

*Jinni, 26v. odottaa esikoista

[color=blue]*Katariina77, 28v, mies 31v, kuumeilee esikoista Satakunnassa

[color=lightblue]*Katju84, 21v. odottaa esikoista Oulussa

[color=blue]*Lisel, kuumeilee esikoista

*Maaru,23v. kuumeilee pikkukakkosta Ylivieskassa

*Mamiko, 23v. kuumeilee pikkukakkosta Etelä-Karjalassa, esikoinen 7/04

[color=lightblue]*Mamma21, 21v. odottaa pikku kakkosta Jyväskylässä, poika 7/04

[color=blue]*Mamppa79, kuumeilee esikoista Espoossa

*Marenda, 21v. kuumeilee toista Multialla, Tyttö 10/04

*Marzifun, 22v. kuumeilee esikoista Joensuussa

[color=lightblue]*MeeriMaaria, 30v. odottaa esikoista Helsingissä

*Miiku75, 29v. odottaa kolmatta, pojat 8v. ja 9v

*Mollaelina, 22v. odottaa esikoista

[color=blue]*Monika81, 23v, mies 23v, kuumeilee ensimmäistä Torniossa

[color=lightblue]*N.1979, 25v. odottaa kolmatta Satakunnassa

*Nande, 20v. odottaa toista Lohjalla

[color=blue]*Napero-75, 29v. kuumeilee esikoista

[color=lightblue]*Niiga, 20v. odottaa esikoista

[color=blue]*Ninni-78, kuumeilee esikoista Espoossa

[color=lightblue]*Peron, 22v. odottaa esikoista

[color=blue]*Pikmin, kuumeilee esikoista

[color=lightblue]*Pompelo, 26v. odottaa esikoista Pirkanmalla

[color=blue]*Quiero3, 24v, mies 25v, kuumeilee esikoista PK-seudulla

*Riemuvoitto, 34v. odottaa kuudetta Lohjalla

[color=blue]*Rouva80, 24v. kuumeilee esikoista Oulussa

*Riia82 kuumeilee esikoista Päijät-Hämeessä

*Rölli, 36v. kuumeilee seitsemättä Lopella

[color=lightblue]*Sade83, odottaa esikoista Tampereella

*Soile05, 28v. odottaa esikoista Lohjalla

[color=blue]*Sonja79, kuumeilee pikkukakkosta Pirkanmaalla, esikoinen 6/04

[color=lightblue]*Tansku-75, odottaa neljättä Helsingissä, pojat 9/93 & 8/94 ja tyttö 10/04

[color=blue]*Tiituli81, 24v, mies 23v, kuumeilee esikoista Kokkolasta päin

*Tikru74, 30v. kuumeilee esikoista Lohjalla

[color=lightblue]*Viivi_, 24v. odottaa toista Helsingissä

*Zatu odottaa toista Oulun läänissä, esikoinen vm. -02

*Zeta78, 26v. odottaa esikoista Etelä-Karjalassa

*-himpula-, 26v. odottaa toista Helsingissä, esikoinen 3/04

[color=blue]*äippä2002 kuumeilee

[color=red]

[b]PLUSSANNEET TÄPINÄTYTÖT [/b]

[size=2]♥[/size] Sade83 plussasi 20.1.2005 LA 3.10.2005

[size=2]♥[/size] Mamma21 plussasi 31.1.2005, LA 1.10.2005

[size=2]♥[/size] Miumau79 plussasi 21.2.2005, LA 28.10.2005

[size=2]♥[/size] Jinni plussasi 21.2.2005, LA 31.10.2005

[size=2]♥[/size] -Himpula- plussasi 22.2.2005, LA 1.11.2005

[size=2]♥[/size] Jenskuliini_77 plussasi 22.2.2005, LA 18.10.2005

[size=2]♥[/size] IdaA plussasi 23.2.2005, LA 22.10.2005

[size=2]♥[/size] Mollaelina plussasi 26.2.2005, LA 2.11.2005

[size=2]♥[/size] Viivi_ plussasi 7.3.2005, LA 16.11.2005

[size=2]♥[/size] Miiku75 plussasi 26.3.2005, LA 2.12.2005

[size=2]♥[/size] Riemuvoitto plussasi ?.3.2005 LA ?

[size=2]♥[/size] Pompelo plussasi 16.4.2005 LA 23.12.2005

[size=2]♥[/size] Tansku-75 plussasi 18.4.2005 LA 23.12.2005

[size=2]♥[/size] Hepe77 plussasi 7.5.2005? LA 9.1.2006

[size=2]♥[/size] Evelin@ plussasi 29.4.2005 LA 2.1.2006

[size=2]♥[/size] Zeta78 plussasi 30.4.2005 LA 17.12.2005

[size=2]♥[/size] Niiga plussasi 05.2005 LA ?

[size=2]♥[/size] MeeriMaaria plussasi 20.5.2005 LA ?

[size=2]♥[/size] Nande plussasi 27.5.2005 LA 21.1.2006

[size=2]♥[/size] Kirppu80 plussasi 31.5.2005 LA 5.2.2006

[size=2]♥[/size] N.1979 plussasi 8.7.2005 LA 3/2006

[size=2]♥[/size] Katju84 plussasi 16.7.2005 LA 23.3.2006

[size=2]♥[/size] Peron plussasi 3.8.2005 LA 13.4.2006

[size=2]♥[/size] FuulaTsuula plussasi 17.8.2005 LA ?

[size=2]♥[/size] Soile05 plussasi 6.9.2005 LA ?

[size=2]♥[/size] Zatu plussasi 12.10.2005 LA 21.6.2006

[/color]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vierailija

Mä taisin tonne edellisen viestiketjun perään jo ilmoittaa halukkuuteni mukaan, mutta en löytänyt tosta äskeisestä listasta itseäni eli tässä vähän faktaa uudemman kerran. Espoossa asutaan ja kolmatta lasta kuumeillaan. Pojat ovat syntyneet 12/02 ja 11/04 ja jälkimmäsen jälkeen kuukautiset alkoivat tammikuussa ja siitä lähtien on kolmas lapsi ollut tervetullut, mutta vielä ei ole kuulunut mitään. Tosin ei vielä alkuvuodesta meidän seksielämäkään niin hirveän hektistä ollut... Eka raskaus sai alkunsa heti laparoskopian jälkeen (jossa todettiin toisen munatorven olevan tukossa) ja toinen sai alkunsa 4clomikierrosta tai oikeastaan söin clomeja 3 kiertoa ja seuraavan kierron jälkeen joka siis oli ilman clomeja, tulin raskaaksi. Nyt aloitan taas clomit marraskuun kk: jälkeen ja jännittyneenä odottelen tulosta. Vauvakuume on ihan kamalan kova ja itkettää aina kun ajattelen että kohta voi olla taas oma tuhiseva nyytti sylisssä.

Luulisi että kun on jo kaksi lasta ennestään niin sitä jaksaisi paremmin odottaa raskautuvansa, vaan ei ainakaan minun kohdallani päde ollenkaan. Toivottavasti joukkoonne vielä mahtuu!

söder

Vierailija

Kiitos..olisihan se ihanaa jos siellä olisi niin sitkeä kaveri että ei välittäisi tuosta tuhruvuodosta.

Mut ei tämä samanlaista tuhrua ole kuin ennen clomeja. Aikaisemmissa kierroissa on ollut ihan punaista kunnon verta. Nyt on tumman ruskeaa, ja enemmän valkovuodon tyyppistä. Ja niukempaakin kuin ennen. Ja olihan minä sen hurjat 10päivää vuotamatta. Että kyllä nuo clomit jotain tekevät mulle.

Juu, on ovistestit käytössä... kp12 sain tosi selvät viivat ja kp14 aamuna tuli kananmuna limat. Et puuhailut ainakin osattiin ajoittaa oikeaan aikaan... mutta epäilenpä ettei siitä mitään hyötyä ollut.

Meillä on täällä hurja suursiivous käynissä kun ensiviikolla on tuon esikoisen 1v synttärit. Pitäis mennä jatkamaan mutta löhöänpä nyt hetken tässä koneella...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat