Jos vauva syntyisi 31.12 esim. klo23.55

Vierailija

voisiko kätilö merkata syntymäajaksi 1.1 esim. klo0.01?

Kommentit (13)

Vierailija

Mitä hyötyä siitä olisi? Kuka siitä hyötyisi?

Ja kuinka väärin se olisi, ja kuka siitä kärsisi?

Ihan vaan uteliaana kyselen, kun ei ole koskaan juolahtanut edes mieleen syntymäajan väärentäminen...

Vierailija

Syntyi puoliltaöin; salin kello taisi olla vielä vaille 12, jokaisella paikallaolijalla rannekellossa parin minuutin heittoja. Ei kai se niin vakavaa ole? Kysyttiin siin että haluatteko että syntyi 7. vai 8. päivä.

Vierailija

Kätilö kysyi, että kummalle päivälle ja vuodelle haluatte lapsen syntyneen? sanotiin, tietty, että tälle vuodelle mille se virallisesti syntyikin.

Vierailija

te joittenka lapsi on syntynyt minuuttia vaille. OLETTEKO ottaneet huomioon, että kello ei ole välttämättä oikeassa, ja oiekasti teidän lapsi syntyikin vaikka vasta seuraavana vuonna...Meillä nimittäin radion aikamerkki ja synnytyssalin kello eivät stemmanneet, heittoa ole 4 minuttia. Mä olisin teinä kyllä tehnyt toisin, mun poika on syntynyt kanssa 31 pv, ja kyllä toivon, että hän olisi syntynyt vasta seuraavana vuonna. Meillä ei ollut minuuteista kyse, vaan puoleen yöhön oli vielä 7 tuntia, että iahn sitä ei voinut räknätä-....

Vierailija

Ei se olisi ollut mitenkään mukavaa muksulle olla AINA se kenellä on viimeiseksi luokassa synttärit tai aina olla nuorin tai saada viimeisenä luokalla ajokortti tai päästä laillisesti raflaan tai muuta sellaista.

Onko teillä tosiaan niin kauan nuoruudesta että olisitte unohtaneet sen vai ettekö ole syntyneet loppuvuodesta?

Itse synnyin marraskuussa ja onneksi luokalla oli kaksi muuta jotka olivat vielä minuakin myöhemmin syntyneitä.

Paljon mukavampaa on olla luokan vanhin.

Ja se vasta karseaa olisi että olisi luokalla jossa muut ovat kokonaan toisena vuonna syntyneitä. Eli jos ajattelee vaihtoehtoa että aloittaakin koulun edellis vuotena tai vuotta myöhemmin syntyneiden kanssa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat