Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ongelmallinen suhde siskoon!

Vierailija

Minulla on ongelmallinen suhde omaan pikkusiskooni. Hän on minua muutaman vuoden nuorempi (nyt 25v), elää tällä hetkellä villiä opiskelijanuoruuttaan. Bailaa ja käy paljon ulkona. Shoppailee ja tapailee miehiä. Minä olen vakiintuneessa parisuhteessa, paljon en käy ulkona, olen ns. se kiltti ja kunnollinen sisko.

Olen loukkaantunut tapaan, jolla siskoni suhtautuu minuun, aivan erityisesti suhteessa hauskanpitoon. Kesällä esimerkiksi ehdotin useamman kerran, että olisimme käyneet jossain lasillisella, viettäneet aikaa yhdessä ulkona. Hän ei kiinnostunut asiasta ollenkaan. Hän ei kehdannut ihan suoraan sanoa eitä, mutta ei tarttunutkaan asiaan millään tavalla. Hän saattoi kertoa pitkiä tarinoita siitä, kuinka hän käy sen ja sen ystävänsä kanssa baarissa/terassilla, mutta minä en koskaan kelvannut seuraksi. Kaiken huippu oli, kun kerran kysyin hänestä suoraan seuraa eräänä konsertiin. Hän sanoi olevansa menossa sinne isolla tyttöporukalla - mutta ei sanonut että voisin tulla mukaan. Siis hän ihan pokkana sanoi, että sori, ollaan menossa sellaisella isolla porukalla. Ja that' s it. Ja multa siis jäi konsertti väliin seuran puutteen takia.. hän tajusi sen, mutta silti ei pyytänyt minua mukaansa.

Miksi en kelpaa seuraksi?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat